Reviews over Loches (Indre et Loire)

Prima voor een paar nachtjes

C. Bukkens
    10-11-2018

La Citadelle in Loches.

Prima doortrekcamping met grote plaatsen. Loches is een leuk middeleeuws stadje met een vrij groot autovrij winkelcentrum en is prima aan te lopen (1 km) Brood bestellen. Wifi schreeuwend duur. Goed onderhouden sanitair. Leuk voor een paar nachtjes. Grote super met goedkope benzine en een Lidl of Aldi. Hiervoor bij de campinguitgang direct linksaf de weg op en 1 km rijden. Je rijdt er dan tegenaan. Plaats zat in het voorseizoen. Je kunt te voet het leuke dorpje in. Te voet 15 minuten lopen. Afvoer voor grijs water camper op parkeerterrein voor de camping

Fantastisch sfeervollle camping

Maarten uit Gilze
    22-8-2018

Fantastisch sfeervollle camping op 10-15 minuten lopen van het mooie plaatjes Loches. Ruime, nette campingplaatsen. Leuk speeltuintje voor kinderen inclusief 2 springkussens. Fijne zwembaden, simpel maar lekker warm water en (net) genoeg ligbedden. Elke week gezamenlijk welkomswoordje van de eigenaar (met drankje) en live-optreden(s) van leuke band. Eetgelegenheid is OK. Zeer fijne en behulpzame receptie waar ook de broodnodige spulletjes (kaas, wijn, pasta, blikgroente) te halen zijn inclusief verse baguettes, croissants, pain-rasin e.d. (mits besteld). Enig minpuntje is het sanitair. Schoon maar voor een 4-sterren camping had ik de toiletten wat moderner verwacht. Opvallend: Om de een of andere reden heerst er een heerlijke, ongedwongen sfeer op de camping. Wij vonden het fantastisch met ons plaatsje tegenover de speeltuin en nabij het zwembad. Absolute aanrader als je de Loire bezoekt.

Steph
    19-8-2018

Sonia et Martin
    19-8-2018

Goed bevallen

EJ
    15-8-2018

Heerlijke camping met grote plaatsen. Zeer rustig ook in het hoogseizoen. Sanitair is verouderd, maar schoon. Mag zeker bij het zwembad wel een keer een opknapbeurt gebruiken.. Zwembad is mooi. Mooie uitvalbasis voor bezoek aan diverse kastelen. Supermarkten (Aldi, Super U, E Leclerc en Lidl) op minder dan 5 minuten rijden.

Loches (Indre et Loire) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 12 reviews