Loches (Indre et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Loches (Indre et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Loches (Indre et Loire)

Een schilderachtig stadje

Ferry Smith,
    17-8-2012

Het aantal eetgelegenheden viel wat tegen. De burcht is de moeite waard. Een mooie rustieke plek om een dagje rond te hangen. Tevens een prima uitvalsbasis voor bezoek aan de vele kastelen in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Charmant stadje

Daniel,
    10-4-2012

Leuk en charmant kleinschalig stadje waar je heerlijk en goedkoop kunt eten en drinken. Aangename sfeer op zaterdagmarkt. Leuke winkeltjes en mooie omgeving. Loches ligt niet zo centraal indien je de kastelen langs de Loire wilt bezoeken. Chambord bvb. ligt op meer dan 1 uur rijden!

Gereisd met partner in januari 2012

Zeer gezellig dorpje

Bettie Blankendaal,
    22-12-2011

Mooi historisch dorpje met bezienswaardigheden en gezellige terrasjes. Voldoende te doen in de omgeving. Wandelen, wijnproeverij, grotten en kastelen. 1x per week gezellige markt als lange slinger door het hele dorp heen. Zeer de moeite waard! Voor ons zeker nog eens voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Een zeer gastvrij stadje, gezellige drukte in de charme en

Chris Geys- Kerckhofs,
    19-6-2008

Een zeer gastvrij stadje, gezellige drukte in de charme van vorige eeuwen.

Wandel en fietsmogelijkheden( prima fietsverhuur aan 7-8 euro per dag)

Geen echt nachtleven,na 23 u. nog weinig te zien.

Ruime eet en drinkgelegenheid en niet duur.

Aan te raden voor 40-plussers.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Prachtig historisch plaatsje met kasteel, de moeite waard

J&C Verhagen,
    16-5-2006

Prachtig historisch plaatsje met kasteel, de moeite waard om te bezoeken. Mooie oude binnenstad met weekmarkt. We logeerden in Grand Hotel de France hartje stad, fantastisch en super avondeten. Een geheimtip!

Gereisd anders in mei 2006
Loches (Indre et Loire) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 12 reviews