Camping Le Jardin Botanique

Camping Le Jardin Botanique
7,8

8 reviews over Camping Le Jardin Botanique in het Nederlands

Ideaal gelegen om leuke uitstapjes te maken.

Ad van Heeswijk,
28-8-2017

Wij werden leuk ontvangen door de eigenaars, die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken.Het mobile home confort dat wij gehuurd hadden was weliswaar niet het allernieuwste model, maar zag er keurig netjes uit, en was compleet ingericht.De camping heeft een leuk (overdekt en verwarmd )zwembadje, speeltuintje en sportveld. Verder heb je de mogelijkheid iedere dag brood te bestellen ( wordt keurig netjes bij de accomodatie bezorgd ) en je kunt ook frites en diverse snacks ter plekke nuttigen of bij je accomodatie laten bezorgen.Ook is er een ruimte met een grote TV. De camping is ideaal gelegen om mooie en interessante uitstapjes ( ook op de fiets ) te maken naar bv. Amboise of Blois waar prachtige kastelen te bewonderen zijn. Voor de boodschappen kun je terecht in de grote supermarkt in Amboise ( plm. 5 km. )

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor een paar nachten, te doen

rwb
9-8-2013

Aangezien de camping in Amboise vol was, zochten we een alternatief. Deze camping was voor twee nachten prima. De trein en de weg hoor je erg goed, maar we hebben we niet slecht van geslapen en overdag waren we een kasteel bekijken. Het sanitair mag wat schoner, maar is van goede staat. Je mag het melden als jet niet schoon is en aangezien de beheerders erg behulpzaam zijn, was dat vast snel opgelost. Patat werd bij de tent gebracht, evenals het brood!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

VUIL EN SMERIG

PETER
2-11-2012

We werden onthaald door een vriendelijke uitbater. Voor de rest : VUIL EN SMERIG, zonder meer. De uitbater heeft 2 honden, de ruiten van de receptie geven dit onmiddellijk weer. Thv. het sanitair blok ligt een grote hondendrol, net aan de ingang. Er staan enkele opgeroeste voertuigen (o.a. een Toyota-camper) op het terrein, onaantrekkelijk tot en met. De douches STINKEN naar de urine, om te kokhalzen. Het afval wordt verzameld in een aanhangwagen om waarschijnljk zo te worden afgevoerd om te worden verbrand. Deze camping is dringend aan een heropfrissing toe.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prettige rustige camping

fam. van Damme
9-8-2012

.Fijne rustige camping die een week lang onze uitvalsbasis was om de omgeving te verkennen. Zeer hartelijke leiding die behoorlijk Engels spreekt. Bestel je brood, dan wordt het de volgende morgen bezorgd: zorg voor tafel of stoel onder je luifel, dan kun je rustig uitslapen en vind je daar je bestelling. Wifi beschikbaar voor 2 euro per dag of 10 euro voor een hele week

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Leuk, maar geen 3 sterren waard

tom
13-8-2009

Rustige en propere camping, maar heeft een grote opfrisbeurt nodig. Klein zwembadje, overdekt me een plastic tent. Er is een douche aan de ingang die niemand gebruikt... Een aantal plaatsen is permanent bezet met rommelige en verwaarloosde caravans en tenten.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede plek voor een leuke kindervakantie

J. Kuiper
10-8-2009

Door de kleinschaligheid van de camping konden we onze zoon van 7 voor zijn gevoel helemaal vrijlaten terwijl wij heb toch in het oog konden houden. De speelplaats heeft moderne speeltoestellen. Het zwembad is verwarmd. De ligging is inderdaad wat ongunstig maar je went er snel aan. De prijskwaliteitverhouding van de snacks die ze verkopen is aan de magere kant maar wel ideaal dat het er is (hoef je niet persé in een snikhete caravan koken als het heet is). Door de week wordt er iedere dag iets georganiseerd. Dit varieert van een goochelaar voor kinderen tot een wijn/kaas proeverij voor volwassenen. Het lijkt alsof het runnen van deze camping voor de eigenaar (en zijn gezin) een droom baan is. Prima vakantieplek voor een gezin met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2007

Tijdens de herstvakantie 1 nacht gebleven : camping gepriemd tussen drukke weg en drukke treinroute (ook 's nachts !). Sanitair minder proper - hondepoep op wegeltjes in camping. Eigenaar wel vriendelijk en behulpzaam, doch ligging camping is te ongunstig.

Gereisd met partner in oktober 2007
2005

De camping ligt wat ongelukkig tussen de weg en een spoorlijn, maar de overlast val alles mee; het spoor wordt niet zo intensief gebruikt. De camping zelf is ontzettend leuk, vooral voor jonge gezinnen. Het zwembad (10x5 m) is groot genoeg, speeltuintje, basket, tafeltennis, tennisbaantje (half court) etc. De benodigde spullen mogen gratis worden geleend. De emplacementen zijn 100 tot 250 m2 groot, volledig omzoomd door bomen en struiken, dus veel privacy en schaduw. De eigenaar en zijn personeel zijn zeer vriendelijk; de service graad is hoog. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. 's-Avonds is er absolute rust, vanaf 23:00 uur is het helemaal stil. Kortom, een heerlijke camping om overdag te verblijven en 's-nachts uit te rusten. De kosten per overnachting zijn tot slot zeer schappelijk, zo niet gewoonweg laag in vergelijking met de andere camoings.

Gereisd anders in september 2005

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Jardin Botanique in Limeray (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Jardin Botanique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.