Hotel Auberge de Launay

Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Hotel Auberge de Launay
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de Launay voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Auberge de Launay in het Nederlands

mooie plek in het groen

rene
24-6-2013

hotel auberge de launay ligt zeer rustig in het greoen , grote prive parking Zeer vriendelijk en hartelijk ontvangen , kraaknette kamers die uitgeven op een mooie tuin . De keuken meer dan voortreffelijk , lekker . Echt een aanrader !!!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

perfect

P. van Zomeren
16-8-2009

Een mooi hotel met kamers gelegen aan een grote tuin. Het eten is van een sterren niveau. Het personeel is niets te veel en heel vriendelijk.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel met een prachtige tuin en prima keuken

P. de Ruiter
8-8-2009

Het hotel is gelegen ligt in een rustig dorpje op ca. 4 km van Amboise. De ligging is niet van dien aard dat je daar direct warm voor loopt. Dat verandert snel als je het terrein oprijdt. Een autentieke herberg met een prachtige tuin en fruitbomen waar het diner bij goed weer op het terras wordt geserveerd. De diners zijn afwisselend en van prima kwaliteit. De service van het personeel laat niets te wensen over. De kamers zijn gesitueerd in een bij-gebouw, zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Al met al is dit hotel een aanrader.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling

• Adres9, Rue De La Rivière 37530(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de Launay in Limeray (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de Launay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.