Vakantiehuis Gîte La Colline du Bonheur

Meer vakantiehuis info

62 reviews over Vakantiehuis Gîte La Colline du Bonheur

• 2019
    10Fred Lokhorst06-12-2019

Het ultieme geluk op een heuvel...

Nou... daar waren we weer. Voor de tweede keer. Maar zeker niet de laatste! Want Yvonne en Patrice en hun mooie locatie hebben inmiddels een speciale plek in ons hart. En in ons leven. Het zit namelijk zo. Je hebt de winter, dan krijg je het voorjaar en dan La Colline du Bonheur. Twee weken van totale ontspanning en recuperatie. Maar nu even alle superlatieven aan de kant. Ook dit jaar weer een geweldige vakantie. Er is zoveel te zien, te doen, te ruiken en te proeven in de omgeving. Musea, kastelen, mooie stadjes, fraaie natuur, wijngaarden en dito wijnhuizen. De chinonwijn is voortreffelijk. Die kan de strijd met de gebottelde lekkernijen van Patrice absoluut aan. Overigens zijn ook zijn kookkunsten niet te versmaden. Iedere door hem bereide maaltijd heeft wel een smakelijk verrassingselement. Wij kijken nu al uit naar 2020. En Yvonne en Patrice; als wij Tante Marie nogmaals haar geheim moeten ontfutselen...? Wij horen het wel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jolanda25-11-2019

Wil je genieten? Kies dan deze top locatie!

Als je wilt genieten? Ga dan naar gîte La Colline du Bonheur! Wij zijn niet voor niets al 3 keer geweest en hebben al weer voor 2020 geboekt! Patrice en Yvon zijn schatten van mensen, levensgenieters die je een warm welkom geven en waarvoor je terugkomt! Het huisje is fantastisch en de omgeving is geweldig. Wil je voor een leuke prijs een super vakantie? Kies dan voor een vakantie in de Loire tussen de prachtige kastelen bij Patrice en Yvon! Fijne vakantie :-)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Karin van Hooren24-11-2019

Super!!!!

De gastvrijheid is geweldig, net als de hele sfeer!! We hebben ons als een echte God in Frankrijk gevoeld!!! Een absolute aanrader voor een heerlijke relaxte vakantie met een prachtige omgeving!!

• 10Sanna07-11-2019

In 1 woord fantastisch!

Wat een heerlijke cave om te verblijven! Yvonne en Patrice zorgen er voor dat je een onbezorgde vakantie hebt in een typische franse omgeving. Het gebied is ook prachtig en genoeg te doen zoals het bezoeken van kastelen. Echt een mega aanrader met en zonder kinderen!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Birte en Piet18-10-2019

In een woord geweldig!

In een woord geweldig! Rust, ruimte en een en al gezelligheid met Yvon en Patrice. Wij komen hier jaarlijks, dat zegt al genoeg :-)

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Linda Blok06-10-2019

Warme ontvangst en veel gezelligheid.

Het was weer geweldig, volgend jaar weer!

• 10ans en jan v. hooren25-09-2019

Een woord is al genoeg, GEWELDIG!!!!

In dit "aardsparadijsje" moet je geweest zijn! Ivonne en Patrice zijn geweldige verhuurders!

• 10Xander Steuper15-08-2019

Fantastisch, gezellig, gastvrij, aardig

Excellente gastvrijheid, vriendelijke mensen en enorm gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gerben de Haan14-08-2019

Fantastisch volgend jaar weer

Het is een geweldige gîte met veel ruimte in en om het vakantiehuis, daar naast kun je lekker in het zwembad om dobberen en lekker op stap kunt gaan om bergen cultuur op te snuiven, daar naast zijn Patrice en Yvonne een geweldige gastheer en gastvrouw die je op je wenken bedienen mocht het nodig zijn, en natuurlijk ook de kookkunsten van de gastheer zijn niet te versmaden, en natuurlijk de beroemde cave's waar al de bewoners er wel 1 hebben, vandaar de naam rue des cave's , een week is om voor dat je er erg in hebt door alle activiteiten die er zijn te beleven op korte afstand om dat met de auto af te leggen , dit was onze 5de vakantie bij Patrice en Yvonne maar we komen volgend absoluut terug

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marja Hoogendoorn02-07-2019

Fantastisch1

Het was heel erg leuk, enorm genoten. Zeer hartelijke ontvangst door de eigenaren, gastvrij. De gite was van alles voorzien en leuk ingericht. Heerlijk gewandeld en genoten van de omgeving.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Vakantiehuis Gîte La Colline du Bonheur info