Bed and Breakfast
9,4

28 reviews over Bed and Breakfast Chateau La Commanderie in het Nederlands

Om aan te bevelen voor iedereen die van rust houd.

Gerard
17-8-2017

La Commanderie is inspirerend ingericht en er hangt een fijne sfeer. Wij hebben heerlijk gefietst langs de zonnebloemen en door de wijn velden. Jeroen is een gezellige gastheer en bovenal een goeie kok. Wat wil een mens nog meer. Wij hebben genoten.

genoten!

Henny
12-7-2017

We hebben dit jaar voor de 2e keer genoten van ons verblijf bij Jeroen en Nelly. Vorig jaar maakten we een eigen Tour de France; we reden van Chambre d'hote naar Chambre d'hote (met table d'hote erbij). Wat hebben we het gezellig gehad, met heerlijk buiten aan de lange tafel eten met Jeroen, Nelly en de andere gasten. Jeroen had tips genoeg voor een bezoek aan de prachtige omgeving (Loire). Toen we dit jaar terugkeerden met onze kinderen maakten we een geweldige helicoptervlucht over de kastelen in de omgeving. Bedankt Jeroen, voor het regelen, en voor allebei de keren de leuke tijd die we bij jou en Nelly hadden!

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooie plek om de omgeving te verkennen

Lidia
2-9-2016

Deze bijzondere chambre de hotel wordt gerund door Jeroen en Nellie en ligt midden in de Loire streek. Gastheer Jeroen weet de mooiste plekken en leukste routes samen te stellen. Jeroen is een gezellige prater en een prima gastheer, een ding vindt hij belangrijk en dat is, dat de gasten het naar hun zin hebben. Ontbijt is niet bij de prijs inbegrepen en is eenvoudig, croissantjes, stokbrood, jam, hagelslag, pindakaas, koffie, thee en sap. Voldoende om de dag mee te beginnen. Kamer was netjes en schoon. Bed lag heerlijk. Voor ons een plek om terug te keren.

Geweldig!

Roel
27-8-2016

We zijn gastvrij ontvangen door Jeroen. De kamer was prachtig, het eten en de wijn heerlijk. Het eten aan de lange tafel buiten, gesprekken met de andere gasten: gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig!

Joan
14-8-2016

Voor de 2e keer bij Jeroen en Nellie op de Commanderie geweest, wat een feest was het weer. Beide zijn zo ontzettend lief en gastvrij!! Ik zal niet Te enthousiast zijn want dan wordt het er te druk ;-)!!

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Mooie omgeving en vooral geweldige avonden

robert
17-7-2016

Jeroen is erg gastvrij en vertelt graag over de omgeving en het verleden van de Commanderie. Ideaal voor een paar dagen. Niet geschikt voor mensen die geen trappen kunnen lopen

Gereisd Met partner in juli 2016

Geweldig verblijf op doorreis

Erik
11-4-2016

Jeroen is een geweldig gastheer. Hij kookt fantastisch, voert gelijktijdig een goed gesprek en is oprecht geïnteresseerd in zijn gasten. We hebben een reuze gezellig verblijf gehad. Top Jeroen!

Gereisd Zakelijk in april 2016

fantastische plek

Ineke van Staaveren
14-7-2015

Hier vind je de rust zonder dat het saai is. Paarden, de hond en de kat zijn een film op zich. Je ervaart een intense energie door de lei lijn die dwars door de gang van het kasteel loopt. Van oorsprong zijn hier de Tempeliers geweest. Gastheer Jeroen is een groots verteller. Na het diner in de tuin van het kasteel is het goed toeven in zijn gezelschap. Nelly zijn vriendin is een liefdevolle gastvrouw. Lekker eten en drinken.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol Chateau!

M. Schreuder
12-7-2015

Jump4Art heeft voor hun creatieve vakanties een prachtige sfeervolle locatie gekozen! Een ruim 200 jaar oud Chateau, dat door de Nederlandse eigenaar Jeroen, met veel zorg, eigenhandig opgeknapt is om te kunnen voldoen aan de comfort-eisen van deze tijd. Het pand is ingericht met veel antiek, een vleugje modern, gedecoreerd met kunst en ietsje kitsch. Een zeer bijzondere ambiance. Niet zeuren over een krakende trap of piepende deur, dat hoort bij de charme van het huis! La Commanderie ligt in een zeer rustige, landelijke, omgeving. Op het terrein veel groen en bomen die, in de zeer hete week dat wij er waren, heerlijk verkoeling gaven. Voor de dierenliefhebbers: naast een, rustige en vriendelijke, hond lopen er wat schapen, kippen en een paard rond. Jeroen en zijn vrouw trekken alles uit de kast om het hun gasten naar de zin te maken. Ook het eten was fantastisch: elke avond kwam er een heerlijk 4-gangen diner op tafel, voor de groep. Het was een week lang puur genieten! Aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Mei maand en nog veel meer....!

Jannigje de Jong
28-5-2015

ervaar een “heimwee”, diep van binnen zou opnieuw naar het vriendelijke kasteeltje willen reizen! Wat maakte het zo speciaal
‘t Ja,... alles was er goed; sfeer, de kamers, het antiek mooie tapijten overal. De ruimte op het Landgoed. Een kasteelheer die mij wist te raken, wat niet zo snel gebeurt!... het lukte Heer Jeroen. Een man van het type wilskrachtig maar aardig zonder opgepoetste flauwekul, Prettig in de omgang, zonder “glad” over te komen, warmte in zijn blik. ‘down to earth’ als hij vertelt hoe de winters over het kasteel heen schuren!

Alle ramen worden met luiken dichtgesnoerd. Soms... op een namiddag kun je Rilke in herinnering nazeggen! Dat je op een uur Brahms wilt horen! Niet meer de dagen telt of kent, De schemering daalt met dezelfde glans als gister. het maakte niet uit wie je was. De geest van een plek een veelheid van levens trokken die lange zomer maanden door dit huis. Dat voortduren was genoeg. Namiddag in Mei, toen je met Sigrid dat beeld...

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 10 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau La Commanderie in L'Ile-Bouchard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau La Commanderie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.