Vakantiepark Parc de la Brenne

8,7

• Activiteiten9,1
  • Onderkomen9,0

39 reviews over Vakantiepark Parc de la Brenne in het Nederlands

Vakantie met gelijk gezinde families.

Leo
20-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Eigenlijk was alles prima. Zowel wij als onze kinderen kwamen aan hun trekken.

De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Moeilijk om iets te vinden wat niet goed was. En als er wel iets nie helemaal goed ging werd het zo spoedig mogelijkVoor opgelost.

GEWELDIG

fam Rodermond
28-8-2017
  • Onderkomen8

Als je echt uit de dagelijkse sleur wil zijn, is dit de plek voor ouders met kinderen met en zonder beperking. Zoals al gemeld matig internet maar heerlijk ongestoord vakantie vieren. Geweldige eigenaren die echt overal mee willen helpen (als het binnen de mogelijkheden ligt). We waren met eigen caravan en hebben hier vooraf hoog/lag bed geregeld. Stond op dag van aankomst klaar. Vrijwilligers voor de animatie: TOP!! Komen hier zeker weer. Heb ook lekker kunnen vissen in de omgeving. Eten, drinken en overage service goed geregeld : broodjesservice, afhaalmenu's. Voor ons heel belangrijk: tillift bij het zwembad waar dankbaar gebruik van is gemaakt.

Voor een ieder wat wils

Shirley
23-8-2017
  • Onderkomen10

Zowel voor kinderen als volwassenen een super plek! Mooie accommodaties ruim gelegen, rustig en prikkelarm. De camping ligt aan de rand van het grote natuurgebied La Brenne, mensen die van de natuur houden komen dus volop aan hun trekken ..... lekker wandelen, fietsen, picknicken bij mooie meertjes. Ook hebben wij een mooie kanotocht gemaakt, paard gereden, zeilen op het meer van Eguzon, kindjes achter de speedboot op het meer, dagjes weg naar leuke dorpjes (bijv. Gargilesse), heerlijk lunchen bij Le Petit Roy in Le Menoux, markt in Le Blanc...... naast heerlijk op het terras van de camping zitten, zwemmen in het zwembad, uitrusten op de veranda in je hangmat met een boek is er dus genoeg te doen en te beleven als je dat wil. Volgend jaar gaan wij weer!

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie!

Maartje
22-8-2017
  • Activiteiten10

Ruime plekken, prima en schoon sanitair, fijn zwembad, heerlijk brood, aardige medewerkers, fantastische vrijwilligers die op een professionele manier de animatie voor de kinderen verzorgen. Maar bovenal: het was een verademing om eens niet 'anders' te zijn en gewoon gerespecteerd te worden zonder uitleg te hoeven geven. Onze dochter (met beperking) heeft genoten van de ruimte, het buiten zijn, de gezellige kletspraatjes met andere campinggasten en kon volledig zichzelf zijn.

Helemaal tot rust

Paul
22-8-2017
  • Onderkomen9

We zijn hier voor het tweede jaar.

Op deze camping kun je heerlijk tot rust komen. De jongste (8 met lichte beperking) vermaakt zich super op de animatie, de oudste (10 zonder beperking) speelt de hele dag met vriendjes.

Veel ruimte, schoon sanitair. Matige WiFi, maar die heb je met zo'n omgeving ook liever niet.

Mooi zwembad, waar de kinderen kunnen staan.

De kinderboerderij met kippen, geiten, ezels, paarden, konijnen, cavia's is geweldig voor de kids.

En zo kunnnen papa en mama ook heerlijk tot rust komen met een goed boek. :-)

Heerlijk! Zeer ontspannen vakantie

Annelies
21-8-2017
  • Onderkomen9

Dit jaar voor de 5e keer geweest en wat is dit toch een bijzondere plek. Zeker voor gezinnen waarvan iemand (of meerdere) met een beperking. Fantastische animatie met allemaal hele lieve vrijwilligers. Voor de ouders heerlijk ontspannen! Tijd voor een boek of een massage. Of gezellig met andere ouders praten is ook mogelijk. Je kind kan gewoon zichzelf zijn, geen verantwoording afleggen naar anderen. Gewoon een heerlijke vakantie!

Heerlijke plek met ruimte en goede voorzieningen

Marjolein
21-8-2017
  • Onderkomen8

Heerlijk brood, lekkere koffie, een aantal avonden werd er gekookt en daarnaast ruime plekken en een mooi groen uitzicht.

Weinig aanmerkingen alleen de terrasstoelen zijn aan vervanging toe.

fantastische plek (maar niet voor ons)

Willemien
15-8-2017
  • Onderkomen8

Puylagorge is een prachtige plek voor gezinnen met kinderen met een handicap. Ruime plekken; grote, complete safaritenten, kantine met terras waar goede koffie en fris/limo te krijgen is en elke avond eten, zwembad. Voor ons was het echter te druk; veel geluid van de animatie en avondprogramma, waardoor we erg moeie en overprikkelde kinderen hadden. In de omgeving was niet veel te zien/doen met kleine kinderen.

Kortom, prachtig dat dit bestaat - fantastische eigenaren en vrijwilligers en een mooie camping, maar niet voor mensen die normaal de camping uitzoeken op "klein, mooie natuur en niet teveel Nederlanders" en/of met kleine kinderen die hun rust en slaap hard nodig hebben.

geweldig voor het gehandicapte kind

Familie
12-8-2017
  • Onderkomen7

Camping is super voor het gehandicapte kind. Zij zijn nummer 1 daar. Camping heeft veel vrijwilligers die er werken. Camping ziet er netjes uit. Sanitair zeer schoon. Klein zwembad met tillift. Geen supermarkt, maar je kan broodjes bestellen. Omgeving super saai, overal ver vandaan.

Oude reviews (archief)

Zorgeloos op reis!

Frauke
24-7-2016
  • Onderkomen10

Ongelooflijk rustige en ruime camping. Heel proper!

Als zorggezin op vakantie kunnen gaan zonder verantwoording te moeten afleggen.

Ongelooflijk dat zoveel vrijwilligers ons gezin en ons zorgenmeisje de moeite waard vinden om hun vakantie aan op te offeren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc de la Brenne in Lignac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc de la Brenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc de la Brenne scoort een 8.72 uit 10 op basis van 39 reviews.