Camping Les Grands Pins

7.6Goed

Frankrijk, Centre, Les Maisons Neuves (Indre)

7.6Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

29 reviews over Camping Les Grands Pins

• 8G. Boorsma10-08-2019

Prima

Prima camping voor onderweg. Zeer vriendelijke ontvangst. Enorme ruimte op het veld of tussen de bomen op dit vroegere Amerikaanse legerkamp. Het ligt vlak langs de snelweg A20 . Het sanitair is gedateerd maar schoon. En nog een zwembad voor een frisse plons.

• 7Eetgelegenheden

• 8Jannie van der Sloot07-08-2019

Tuut tuut helemaal guud

Erg nette camping. De camping bestaat uit 2 delen, een grote vlakte en een bos. Sanitair is goed onderhouden maar best ver uit elkaar, dus best wel een stukje lopen. Maar wat beweging kan ik wel gebruiken op m'n oude dag. Ook fijn zwembad water was erg schoon, ook best wel frisjes. Maar voor de kids was het prima. Restaurant is erg simpel, het eten was goed. Een voordeel is dat de camping lekker dicht bij de snelweg ligt. Dit is ook meteen een nadeel, het geluid van de snelweg hoor je erg goed! Maar daar wen je dan ook wel snel aan. Voor de rest hebben mijn man, ik en de kids een prima nacht gehad. Deze camping is WEL een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 2018
    7Mandy03-08-2018

Prima overnachtingscamping

Deze camping was prima voor 1 overnachting. We werden erg vriendelijk ontvangen. Fijn dat je zelf je plek mag kiezen. Wij stonden op een groot, open veld. Voor de kinderen fijn om lekker rond te rennen. Simpele speeltuin en een zwembad (hier hebben wij geen gebruik van gemaakt). Sanitair was ok voor 1 nacht.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7Yvonne01-08-2018

Prima overnachtingscamping

Goede camping, vriendelijk personeel. Broodjes kun je b3wtellen voor de volgende dag! Je mag zelf een plekje kiezen. Keuze uit schaduw of zon. Groot speelveld en simpele speeltuin. Zeer weinig sanitair en bedroevend van kwaliteit, dit was echt minder dan de rest van de voorzieningen.. Maar wij hebben hier niet veel gebruik van hoeven maken, dus ook niet echt last van gehad. Lekker zwembadje erbij. Eten in het restaurant was oke. Aardige bediening. Kortom voor een nachtje prima camping!!

• 3Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 2017
    8Peter22-10-2017

Goed.

Man (65) en vrouw (63) – Buscamper (Peugeot Boxer) – Periode 4 tot 7 sep 2017. Hebben vorig jaar ook drie nachten op deze camping doorgebracht. 10 Ampère. Sanizuil. Warm water voor de vaat. Sanitairgebouw, nabij sanizuil, netjes en schoon. Douche drukknop tevens mengkraan. Terrein vlak met zon / schaduw plekken. Broodservice. Ons wederom goed bevallen. Supermarkt in Chateauroux. Enkele wandelroutes in omgeving. 5 Autominuten van rijksweg, die we ’s-nachts niet hoorden en overdag geen hinderlijk geluid.

• 8No20-08-2017

Goede overnachtingscamping

Goede overnachtingscamping, ideaal voor je reis naar het zuiden, dichtbij afslag, sanitair prima, grote plekken, gratis WiFi, mooi zwembad. Hartelijke ontvangst bij de receptie. Restaurant is eenvoudig.

• 6Eetgelegenheden

• 7Middelkoop20-07-2017

Topcamping om te overnachten

Topcamping om te overnachten. Altijd plek en je hoeft niet te reserveren. Wij overnachten hier al zeker 10 jaar! Lekkere broodjes bestellen voor de volgende da. Gratis wifi bij de receptie. Een heerlijke rustige camping en heel vlakbij de snelweg, geen verkeershinder. Sanitair in het nieuwe gedeelte is prima. Wij staan het liefst op het grote veld, wel voor de zekerheid een lang verlengsnoer meenemen. Hond kan ook lekker mee! Zeer vriendelijke ontvangst. Aanrader!

• 6Eetgelegenheden

• 7Love2camp26-06-2017

Fijne overnachtingscamping met zwemgelegenheid

Les Grands Velles is een fijne overnachtingscamping. Wij zijn er al meerdere keren geweest op weg naar Spanje en weer op de terugweg. Het is echt heerlijk dat je na een lange autoreis even een duik kunt nemen. Het zwembad is rechttoe rechtaan, maar voldoet prima voor een nacht. De kinderen kunnen zich uitleven op een groot speelveld en in de (verouderde) speeltuin. Les Grands Velles heeft wel een beetje gek sanitair. Dat is echt het grote nadeel van deze camping. Achter de receptie is een invalidendouche en -toilet waar je gebruik van kan maken. Verder zijn de andere sanitairgebouwen een beetje onduidelijk. Naast het zwembad zijn nog wel twee toiletten en ergens achter in de bomen is (geloof ik) ook nog een gebouwtje. De plaatsen hebben geen water. Op het veld waar wij stonden, staat alleen een kraantje dat heel hard water spuit. Maar toch… Dit vonden wij fijn:

• De vrouw die de camping beheert, is erg aardig
    • De camping is niet duur
    • Je kan ’s avonds (lekkere) broodjes bestellen voor de volgende ochtend
    • Rondom de receptie is gratis wifi
    • Er is een restaurant (zag er niet heel aantrekkelijk uit, al viel het terras mee) waar je nog wat kan eten
    • De camping ligt vlakbij de snelweg
    • Het is ’s avonds erg rustig op de camping
    • Het is er ’s avonds zo donker dat je prachtig voor de tent naar de sterren kan staren

• Oude reviews

7Roel-Jaco15-10-2016

Prima overnachtingscamping.

Prima overnachtingscamping. Dicht bij de snelweg. Groot grasveld, waar je je kampeermiddel neer kunt zetten.. Hoe en waar maakte niet uit Wat weinig stroomvoorzieningspunten, lange verlengsnoeren zijn handig. Er was, toen wij er waren (oktober), slechts 1 sanitairhuisje open. dwz 3 wastafels, 2 douches en 2 wc's voor de aanwezige gasten. Bovendien was het s'nachts erg donker ,om je weg naar dit sanitaigebouwtje te vinden. Restaurant was gesloten. Gratis goede WiFi.

• 5Staat v/h sanitair

• 8Peter en Anneke18-09-2016

ONS GOED BEVALLEN.

Man (64) en vrouw (62) – Buscamper (Peugeot Boxer) – Periode 5 – 8 sep 2016. 10 Ampère. Sanizuil. Warm water voor de vaat. Sanitairgebouw, nabij sanizuil, netjes en schoon. Douche drukknop tevens mengkraan. Terrein vlak met zon / schaduw plekken. Ons goed bevallen. Supermarkt in Chateauroux. Enkele wandelroutes in omgeving. 5 Autominuten van rijksweg, die we ’s-nachts niet hoorden en overdag geen hinderlijk geluid.

0 tips over Camping Les Grands Pins

1 vraag over Camping Les Grands Pins

• Francine , 06-09-2019

Zwemshort

Wij zijn van plan om zomer 2020 hier een overnachting te doen. Fijn dat onze zoon dan even kan zwemmen. Mag hij in een zwemshort? Op de camping waar we daarna heen gaan mag dat namelijk wel en als dat hier niet mag, kopen we nog even een aansluitende zwembroek

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine