Camping Municipal des Rives de la Bouzanne

7 reviews over Camping Municipal des Rives de la Bouzanne in het Nederlands

Onze vaste doortrekcamping

Hoppieh
23-7-2017

Een camping waar je gelijk het echte kampeergevoel krijgt. Heerlijk rustig, mooi gelegen aan een riviertje met uitkijk op een klein kasteeltje. Ruimte genoeg om te gaan staan waar je wilt. Brandschoon sanitair.

Wat wil een mens nog meer!!!

Een fijne camping

Hoppieh
30-9-2016

Wij gebruiken deze camping al jaren als doortrekcamping op onze reis naar Baskenland. Het is een genot de reis te onderbreken op deze lieflijke en schaduwrijke camping. Je kunt bij aankomst gaan staan waar je wil. De beheerder komt in de avond vanzelf naar je toe om af te reken. De goede grasmat is vlak, dus je hoeft als je wilt niet af te koppelen.

Het sanitair oogt wat verouderd maar funtioneert nog uitstekend en is brandschoon. Een prima plek om te relaxen na een lange reisdag.

Een aanrader als doortrekcamping

hoppieh
19-7-2015

Een ydillisch aandoende kleine municipal camping. Je staat op een goed onderhouden grasveld tussen de bomen met uitzicht op een klein kasteeltje Het sanitair is wat verouderd maar alles functioneerd nog uitstekend en is brandschoon.Wij hebben hier al meerdere malen overnacht en het bevalt nog steeds. Wat ons betreft een aanrader als je op doorreis bent

Een echte camping

Patrick Remes
1-9-2014

Deze camping antwoord aan het woord echte camping. Klein, eenvoudig, toch goed en gratis sanitair. Zeer rustige omgeving en vriendelijke ontvangst. Wij verbleven er van begin tot einde juni. Iedere voormiddag en avond komt de mevrouw van de muicipale even langs on te kijken wie er is bijgekomen. In de buurt is het heerlijk fietsen via het groene fietspad dat in de buurt ligt. Van hieruit kan je vlotjes een mooi tocht doen van 70 km over een oude spoorbaan die als fietspad is aangelegd. Op 30 km van Pont Chretien ligt "le parc naturele de la brenne. Een waar vogelparadijs voor liefhebbers. een echte aanrader!!

Ruime grasplaatsen, ouderwetsig maar brandschoon sanitair en enorme manden met bloemen gezellig boven de afwasplekken. Heet water uit de kraan met ' eau chaude' en WCPAPIER. En dat allemaal voor het geweldige bedrag van negen euro vijftig.

kleine doorreiscamping

Stel
8-8-2010

Camping is een groot grasveld met veel bomen. Alleen aantal uren per dag iemand aanwezig in tuinhuisje vooraan wat dienst doet als receptie. Maar je kunt altijd je tent/caravan kwijt. De mevrouw van de camping spreekt geen woord Engels. Sanitair is oud, maar 2 douches en 2 normale toiletten, wel schoon. In drukke periodes dus soms wel even wachten op douche. In de omgeving niet veel te doen, wel een bakkertje op loopafstand. Prima camping om door te reisen, ook goed te betalen (11,50 per nacht incl. stroom).

Eind juli wordt er elk jaar een heel gezellig jazz festivalletje georganiseerd in naburige Chasseneuil = aanrader!

Ideaal, meteen in vakantiestemming!

Elly
24-7-2010

Vorig jaar kwamen we bij toeval uit op deze camping, als tussenstop naar Zuid-Frankrijk. We waren meteen in vakantiestemming! Mooie ligging aan riviertje met uitzicht op kasteel. Lekker naar winkeltje gewandeld en Frans ingekocht, Ricard, stokbrood, kaasje. Echt relax!

We gaan dit jaar weer. Afstand Breda - Le Pont is ongeveer 700 km.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal des Rives de la Bouzanne in Le Pont-Chrétien-Chabenet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal des Rives de la Bouzanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.