Reviews over Le Poinconnet

Alleen om te slapen prima

fwalwiemers,
    12-8-2013

Eenvoudig hotel gelegen op een industrie terrein op 5 auto minuten van het centrum en loopafstand van een winkel centrum. Tijdens ons verblijf werkte internet niet. Personeel is erg vriendelijk, welkom prima en ze spreken Engels, doen ook echt de moeite. Doordat internet niet werkte kregen we 40 euro korting. Vond ik netjes!

Goed hotel voor overnachting op doorreis.

J.M.Putman,
    16-9-2010

Wij waren op doorreis naar Andorra en hebben hier de nacht doorgebracht.

voor herhaling vatbaar

Van Schijndel,
    16-4-2009

Het Interhotel Amarys ligt heel gunstig als je bijvoorbeeld op doorreis bent naar zuid frankrijk. Wij hebben er twee nachten doorgebracht vorige week en dat was erg goed bevallen, vriendelijk personeel, schone kamers en ideaal om wat leuke kasteeltjes te bekijken vlak in de buurt. Heerlijk genoten van de rust, enzodoende weer in topvorm verdergereden.

leuk confortabel hotel

heessels,
    16-4-2009

Perfekt hotel voor overnachting op doorreis,

vriendelijk personeel ook, nette ontvangst en lekker kalm

Le Poinconnet scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews