Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Le Clos Rabelais in het Nederlands

PRIMA VERBLIJF

Fam. A.Wijnhout
19-6-2010

Een prima verblijf. Wij hadden voor 1 week hier geboekt, en hebben daar nog een extra week aan vastgeplakt goed bevallen dus.

Het B&B, wordt gerund door een Engelsman, (handig voor mensen die geen Frans spreken).

Voor Franse begrippen, een super goed ontbijt, (altijd vers).

Nog even een opmerking, U moet niet bang voor dieren zijn, er zijn 2 honden en een kat op het terrein, Uiteraard, niet bij de kamers!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Clos Rabelais in Langeais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Clos Rabelais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.