Kasteel

35 reviews over Kasteel Château Igny in het Nederlands

Super !

Bart,
17-8-2018

Lekker eten, proper, toffe mensen, rustgevende setting.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch, een absolute aanrader!!

Jos en Paulien,
21-10-2017

Wat een prachtig authentiek chateau met fantastische eigenaars. Voor de tweede maal hebben we gelogeerd op chateau d'Igny en ook na 4 jaar was het weer een heerlijk verblijf. Een ongekende gastvrijheid, heerlijke bedden, zowel binnen als buiten heerlijke plekjes om te vertoeven. Prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden in de buurt.

We kunnen het een ieder zeer aanbevelen!

Gereisd met partner in oktober 2017

Zalige rust!

Frank Rubben
18-9-2016

Mijn hartritme is normaal rond de 80, hier 60. Dat zegt genoeg denk ik. Alles is hier echt en recht uit het hart! Dicht bij de natuur, top service, huiselijk gevoel, superchef-kok!!!!

Gereisd met partner in januari 2016

Top adres!

Johan en Sara
30-8-2015

Heel mooi domein en mooie ruime kamer met een goed bed en grote douche. Fijne avonden met heel lekker eten. Niets is teveel, je wordt in de watten gelegd. Mooie omgeving!

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2015

Opnieuw fantastisch!

Anja De Ruysscher
16-8-2015

Voor de zesde (!) maal verbleven in Château Igny. Tja, eens je er geweest bent is het moeilijk om niet terug te keren. En dat vinden wij niet alleen ... jaarlijks komen we een aantal mensen opnieuw tegen. Onovertroffen gastvrijheid van de kasteeldames en -heren. Lekker eten, een mooie omgeving... wat wil een mens nog meer? De gîte zelf is ook volledig in orde, niets op aan te merken.

Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

A la prochaine!

Emery Frijters
17-7-2015

Voor de 2de keer hier, nu een wat langer verblijf dan vorig jaar. En deze keer een gite ipv een chambre d'hote. Wederom enorm genoten van de sfeer, de gezelligheid, het eten, de duveltjes en het zwembad! Het countdownklokske staat hier weer ingesteld om volgend jaar nog een keer (en misschien nog iets langer?) te blijven! De kinderen hebben zich trouwens super geamuseerd met de andere gasten. Aan iedereen: 1 keer in Chateau Igny, en je komt gegarandeerd terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastiche accomodatie

Bart van der Torre
6-6-2014

Dit is een prachtige locatie , heel mooi gelegen ,kamers zijn uitstekend ,alles is goed verzorgd , mooi ingericht met een mooi uitzicht..

Het ontbijt en het diner is zeer goed en ook uitstekend verzorgd.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam .

In de omgeving zijn veel interessante objecten te zien en ook de nodige tuinen zijn te bezichtigen.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Idyllisch! Romantisch! Eén uit de duizend!

Emery & Fanny Frijters - Festjens
31-5-2014

Als je de oprijlaan oprijdt heb je al door dat dit niet zomaar een chambres d'hôte is zoals vele anderen. Je zal genieten! De omgeving leent zich enorm om gewoon te wandelen, fietsen, of om kastelen en andere bezienswaardigen te bezoeken. De gastheren/vrouwen (2 koppels) geven je ook veel tips mee en luisteren naar je wensen. Prijs/kwaliteit eigenlijk niet evenaarbaar (en dat is dan omdat de kwaliteit zo hoog ligt). Avondeten zeker betaalbaar en lekker. Drank, koffie en wijnen inbegrepen. Ietsiepietse minpunt (als ik er dan al 1 moet vinden!): 2x vlees met pasta op 3 dagen. Maar was lekker! Kamers groot, gezellig. We hadden de familiekamer en was heel leuk voor jonge gezinnetjes: grote overloopkamer waar valiezen kunnen staan, kinderen kunnen spelen, traject naar badkamer. Zéér kindvriendelijk: onze kinderen voelden als het ware de huiselijke sfeer en liepen vrij rond in de tuin, living, speelkamer alsof ze er al weken woonden. Koppels betrekken hen ook in de belevenis en conversaties.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Heerlijk begin van onze vakantie!

Helga
31-8-2013

Op doorreis naar Spanje hadden wij een familiekamer geboekt voor drie nachten. Dit is ons uitstekend bevallen. Het is een prachtig chateau met mooie, schone kamers en goeie bedden. De beheerders zijn zeer gastvrij en behulpzaam en doen hun best om het de gasten goed naar de zin te maken. Het zwembad is niet groot maar wel fijn met natuurlijk water. Er staat een pingpong tafel en er ligt een jeu de boule baan. Het terras is heerlijk en het gezamelijk eten was zeer gezellig. Wij komen hier graag nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Een droomplek!!!

Jos en Paulien
27-8-2013

Lieve Veronique & Gunther, Elke, Paul en Jonas,

Beter laat dan nooit!

Wat een mooie ontvangst, via de hoofdpoort, de oprijlaan en het warme welkom.

Een prachtige landelijke sfeer alsof je bij familie op bezoek komt!

Een chateau die zijn allure behouden heeft, we waren op slag verliefd.

De charme van het aperitief in de tuin, het o zo mooie diner in bij een brandend openhaardvuurtje in de salon samen met de andere gasten.

Maar bovenal de gastvrijheid. We hadden o zo'n spijt dat we maar voor een nacht (tussenstop) geboekt hadden. Het voelde als thuiskomen!

Het ontbijt in het zonnetje, de rust, de mooie wandelingen die er te maken zijn. Vakantie zoals je graag zou willen, kortom, genieten!

We komen beslist nog een keer terug.

We zouden onze B&B graag op willen pakken en in een hoekje op jullie landgoed willen plaatsen.

Helemaal mooi!

Hartelijke groeten van Jos en Paulien

B&B De knechtenkamer' Puiflijk, Nederland

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Château Igny in La Perche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Château Igny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.