Reviews over La Guerche-sur-l'Aubois

authentiek frankrijk, rust!

Stoop, Goirle,
    15-8-2011

Deze camping is een echte Franse camping. Klein, rustig en eenvoudig. Voor kinderen is er een klein speeltuintje en een salle de jeux. Aan de overkant van het meertje waar de camping aan ligt, is een strandje. Daar is het bewaakt zwemmen. er is een speeltuintje bij, je kunt er een drankje en ijsje kopen, waterfietsen huren en er is een badmeester aanwezig.

Op de camping zijn voor weinig geld bungalowtjes te huren. Deze zijn erg eenvoudig en oud, maar wel compleet en onderhouden. De guardian is vriendelijk en betrokken bij de camping en zijn campeerders.

Er is een gezamelijke barbecueplaats, waar het goed toeven is. De camping ligt aan een meertje, dus voor echt kleine ondernemende kinderen wat minder geschikt.

Verder een aanrader!

De omgeving is prachtig. Er is ontzettend veel te bezichtigen in de directe omgeving. Veel kastelen en ruïnes, muzea, tuinen. Om te wandelen is het wel aardig, maar niet bijzonder.

ruim, rustig, relaxed

Theo Taal,
    10-8-2009

Kleine camping buiten dorp. Grote emplacementen, rustig. Gastvrije beheerders. Gunstig gelegen, 250 km t.Z.v Parijs.

La Guerche-sur-l'Aubois scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews