Reviews over La Ferté-Saint-Aubin

Uitstekende doortrek camping

Ad,
    6-6-2017

Gebruikt als doorgangscamping. Iets vanaf de A71 maar goed bereikbaar.. Goede uitlaatmogelijkheden voor de hond.. Vers brood bij de bakker om de hoek.. Kasteel en dorp op loop afstand.

Prima overnachtingsplek

WolfSister,
    28-9-2016

Geen adres maar beslist coördinaten invoeren in navigatiesysteem! Latitude : 47 40’ 25’’ Longitude : 01 58’ 08’’ Chateau Les Muids ligt in een parkachtige omgeving. Aan de voorkant loopt een drukke weg, aan de achterkant ligt een uitgestrekt bos. Huisdieren toegestaan. De kamer: plavuizen, groot bed, FlatScreen TV Geen airco. Wel klein buitenterras. Ruime badkamer Nadeel: douchen in ligbad. Het diner geserveerd op terras; uitzicht op het bos. Vlagen penetrante geur van mest over het terras. De bediening was correct, maar het was meer dan duidelijk dat het team meer dan vermoeid was aan het einde van het seizoen.

Conclusie: prima plek voor overnachting of kort verblijf.

De directe omgeving is uitnodigend. Kwaliteit van de maaltijden was goed, maar had beter gekund in verhouding tot de ambiance. Restaurantbediening was correct, maar ongeïnspireerd. Receptie was vriendelijk.

Super locatie. Vriendelijk personeel

ak,
    9-8-2016

Prachtige locatie. Mooi hotel maar leeft nog op zijn oude engelse glorie tijd.

Echt potentie ten top maar heeft net een update nodig om zijn klasse waar te blijven maken.

Superior kamer is leuk en netjes en heeft alle faciliteiten die je wenst. Badkamer met bad heeft een douche functie maar geen scherm of gordijn niet echt handig. Onze badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. Maar dat was wel het enige wat ik kon verzinnen als gebrek.

Wifi is goed te noemen en "gratis ".

Restaurant valt onder culinaire catagorie en moet je doorheen kunnen kijken. Prijzen zijn net boven gemiddeld maar maakte de kok en bediening ook wel waar.

Je hebt geen echte bar of lounge waar wat gedronken kan worden. Bar is open tijdens restaurant tijden.

Al met al vonden wij het zeker een aanrader. Als ze wellicht met de tijd mee gaan binnenkort is dit zeker een plek waar ik later van zou denken daar ga ik weer eens kijken hoe het nu is.