La Ferte-Imbault

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferte-Imbault voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferte-Imbault voor je op een rij gezet:

Reviews over La Ferte-Imbault

Gastvrije onderbreking reis naar het Zuiden

MRLS,
    16-8-2016

Hartelijk ontvangst, fijn zwembad, prijs-kwaliteit ontbijt en diner uitstekend. Geschikt voor koppels als gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima voor doorreis met kinderen

Bobbie,
    13-8-2012

Prima plek voor doorreis: je kunt een drankje drinken op terrase en kinderen kunnen even zwemmen na lange dag in auto. Of voetballen of midgetgolfen.

Betaalbaar, schoon, rustig. We hebben gegeten in een restaurant in de buurt: la Sauldraie in Salbris. Goed eten en zeer vriendelijke bediening.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Erg mooi betaalbaar kasteeltje

M,
    6-8-2012

Wij verbleven twee nachten in een chalet bij het kasteel. Deze 'vrijstaande hotelkamers' waren erg nieuw. Bij aankomst had ik even het idee van een stacarvan door de plastic muurtjes en de vliegen, maar dat was al snel over. Er zit een mooie (open) badkamer in de chalet met een heerlijke regendouche. Verder is de chalet voorzien van een woonkamertje met lekker bank en tv.

Nadeel was wel dat er geen chalets zijn met een tweepersoons bed, die konden wij dus ook niet krijgen. De bedden staan keurig uitelkaar geschoven bij aankomst en worden na elke schoonmaakbeurt ook weer keurig uit elkaar geschoven.

Bij het kasteel is een heerlijk zwembad dat, door de volledige overkapping (incl. kleedruimtes ed), ook met slecht weer te gebruiken is. Verder kun je een stukje kanoeën bij het kasteel en worden er allerlei uitjes georganiseerd. De omgeving is op zich wel wat saai.

Het park is duidelijk een familie bedrijf, dus verwacht geen correct engels sprekend hotel personeel, maar ook dat was prima.

Gereisd met partner in juli 2012

Goed hotel!

Erna ,
    3-7-2012

In dit hotel kun je prima eten. De kamers zijn keurig netjes en de prijs is redelijk. Op andere beoordelingssites wordt de prijs van het restaurant negatief beoordeeld. Dit valt voor het eten mee. De drankjes (met name buitenlands gedistilleerd) zijn duur. Dat is gewoon een kwestie van keuzes maken. het hotel heeft een afgeloten parking waarvoor niets in rekening wordt gebracht.

Gereisd met partner in juni 2012

Goede Doorreiscamping

Bjorn,
    7-3-2011

Op de camping zelf valt weinig aan te merken, doch zij het dat we deze camping slechts één dag hebben bezocht. Sanitair is sober, maar schoon. In de omgeving is genoeg te beleven, getuige de hoeveelheid folders die naast de entree tot het sanitair in een overzichtelijk rek staan uitgestald. Op de Camping is weinig te beleven, en op het veld naast de camping staat wat ooit een soort van "openlucht" fitness is geweest, een soort parcours dat iets weg heeft van een stormbaan in ver gevorderde staat van verval. Op zich jammer, want dat maakt dat er voor kinderen bijster weinig te doen is op en rond de camping, behalve met eigen meegebrachte materialen zichzelf vermaken. Op zich is dit een prima doorgangscamping, maar met kinderen zou het hier snel vervelen.

Gereisd met vrienden in juli 2009
La Ferte-Imbault scoort een 7,5 uit 10, op basis van 3 reviews