Reviews over La Chausée Saint Victor

Goed hotel met wat verbeterpunten

ruud,
    1-7-2015

Dit hotel eerder bezocht toen het nog Novotel was, tegenwoordige naam Villa Bellagio, Blois. 4 nachten verbleven om Loire en kastelen met de fiets te ontdekken. Buitenkant van het hotel heeft een opknapbeurt nodig. Kamers en bedden zijn goed en netjes. Alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Zwembad ziet er schoon uit. De uitstraling van het restaurant is ronduit onsmakelijk. De vloerbedekking is echt te smerig om aan te zien. Onbegrijpelijk dat deze al niet vervangen is. Ook alle ramen zijn vies, plantenbakken allen gevuld met dode planten en onkruid. Dit heeft een slechte uitstraling en jammer van/voor het hotel omdat de kamers oke zijn. Ontbijt 1e ochtend pover en onvoldoende. Daarna kwamen 2 groepen met de bus in het hotel. Daarmee werd het aanbod van het ontbijt ook weer acceptabel. 1x gedineerd, kwaliteit en prijs was oke. Ligging enkele kilometers buiten Blois maar met auto en fiets gemakkelijk te bereiken. Leuke omgeving, de moeite waard om te bezoeken.

Rustig hotel

Yvonne en Jurgen,
    7-10-2011

Op doorreis naar het zuiden hier afgelopen zomer verbleven. Prima hotel met opgewekt personeel. Kamers zijn wel dringend aan een opknapbeurt toe. Deed een beetje smuzelig aan.

Ontbijt is zeker een aanrader, is zijn prijs waard.

We zijn op weekend geweest naar de Loire-vallei en hebben

Dominique,
    28-4-2008

We zijn op weekend geweest naar de Loire-vallei en hebben hier overnacht. Het hotel was proper en heeft een mooie tuin, zalig met het zonnige weer dat we hadden. De kamers zijn proper en gezellig ingericht. We misten alleen een balkon of terrasje aan de kamer. Het ontbijt was meer dan voldoende. Een uitstekend hotel om de streek te verkennen !