Sorteren

Reviews over La Châtre

Aanrader, deze camping

Hanny
    19-9-2018

Perfecte camping. Grote staanplaatsen. Keurig sanitair. Rust. Fijn zwembad, niet heel groot maar groot genoeg. Een gezellig restaurant waar kampeerders geen last van hebben, rustig, zonder muziek. Vriendelijke eigenaren. Geen klagen. Verder een mooie omgeving met leuke Romeinse kerken.

Toppie

Tom
    15-9-2018

1 nacht gebleven op doorreis naar huis.

Mee kunnen eten met eigenaar! Aanrader. Lekker eten met zorg bereid. Zelfgemaakt appeltaartje na als toetje!

Kamer was erg netjes en ruim genoeg.

Jammer dat het ijs uit de diepvries kwam, buiten dat niks te klagen!

Aanrader!

Ry
    17-8-2018

We zijn hier nu voor de vierde keer maar het voelt iedere keer weer heerlijk om hier te zijn. Een mooi en rustig plekje waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Overzichtelijk en net terrein. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en flexibel. ‘ s avonds gezamenlijk eten met andere gasten vinden wij heel gezellig. Het is wellicht relatief wat duurder maar daar krijg je ook een heerlijke plek en goed avondeten en uitgebreid ontbijt voor terug. Wij blijven komen!

Nu twee keer geweest, maar twijfel over derde keer

Mirjam
    10-8-2018

We waren hier 2 nachten op doorreis naar het zuiden met de vouwwagen. Het is een fijne sfeer. Wij vinden het superfijn dat je mee kan eten in de avond, dat is echt fijn als je moe uit de auto komt rollen. En altijd lekker! Zwembad en tennisbaan zijn leuk. Wij vonden het alleen wel prijzig in vergelijking met een (overnachtings)camping.

Heerlijke plek en super gastvrije!

Fam vd Heuvel
    2-8-2018

Super gastvrije eigenaren. Vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Accomodaties zijn top, heerlijk zwembad, leuke tennisbaan, veel te doen voor jonge en oudere kinderen, jeu de boulle, tafeltennis, trampoline, schommelbank, hangmatten. Lekker ontbijt, prima mee eten s avonds! Kortom een aanrader! Wij verkiezen de kamers boven het hooitel en de tenten, maar ook deze zijn prima!

La Châtre scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews