Hotel Orléans Parc

Kleine hotelsWeer vandaag5°1°

We hebben een aantal aanbieders voor Orléans Parc voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Orléans Parc in het Nederlands

Schoon en netjes

mc_vandam
25-8-2015

Een schoon en net hotel mooi voor een tussenstop.

Wij hebben een overnachting gehad in een 3 persoonskamer met goede bedden. Een apart toilet en een badkamer met ligbad. Douchen was een uitdaging in het bad.

Hotel ligt vlak bij snelweg in een park met de Loire in de achtertuin. Ontbijt oké. Al vond ik 10 euro p.p. Best prijzig voor wat je kreeg.

Zit een restaurant in de voortuin. In ons geval was het dicht maar 500 meter verder zat een prima restaurant.

Groene en rustige locatie vlakbij de snelweg

suzanne peeters
12-5-2013

Pal aan de snelweg bij Orléans vind je een aantal hotels bij elkaar in een soort van industrieterrein aandoende omgeving. Een halve kilometer verder vindt je het Parc Hotel. In een rustige omgeving, langs het water, een klassiek hotel met grote tuin. Heb je toch het idee dat je er even uit bent. Mooi als uitvalsbasis voor een nachtje op weg naar bijv Ardèche.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orléans Parc in La Chapelle-Saint-Mesmin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orléans Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.