Hotel Kyriad Orleans Ouest - La Chapelle

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Orleans Ouest - La Chapelle voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Kyriad Orleans Ouest - La Chapelle in het Nederlands

Riet van der Borden,
17-5-2018

Fijn hotel, goede accomodatie, prettig personeel, goed ontbijt (niet inbegrepen ) door de weeks mogelijkheid voor diner

Gereisd met partner in april 2018

geen aanrader

mark-hvh
4-9-2016

Op terugreis van Spanje dit hotel voor een nacht geboekt. Bij aankomst slechte communicatie, hotel ligt redelijk afgezonderd, dus met de auto naar de Macdonalds, er was niks anders in de buurt. Kamer piepklein, bed stond tegen bureau aan, daarnaast was het ook niet schoon. Besloten om hier alleen te slapen en om 6oo uur snel weer weg te zijn. De manager nog op aangesproken maar kon onze klachten niet echt begrijpen. Het zo maar gelaten en nooit meer een Kyriad hotel te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geen aanrader

Gonnie
14-10-2012

Ben onlangs twee keer in dit hotel geweest, op doorreis. Het personeel is niet erg vriendelijk en spreek slecht tot geen Engels. Wanneer je iets vraagt, krijg je een snauw. De kamers zijn piepklein en er liggen overal dikke lagen stof en haren. De bedden en kussens zijn goed. Het is er zeer gehorig en warm, waardoor slapen onmogelijk is. Alle kamers vertonen gebreken: deuren die niet op slot kunnen (niet erg veilig...), wastafel en/of toilet wat niet doorloopt, afstandsbediening die ontbreekt, enz. Avondeten is matig en het ontbijt is zeer karig.

Gereisd met vrienden in september 2012

Geweldig hotel

Angélique
2-5-2012

Hotel gelegen aan een van de routes naar het zonnige zuiden. Midden in de nacht gebeld of er nog plaats was. We kregen uitgebreide routebeschrijving en een top ontvangst om 0:30 u 's nachts. Zelfs koffie werd er nog gezet! Goede nette kamer. Niet overdreven groot, maar wel met 4 bedden. Ontbijt perfect.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Nachtelijke herrie

familietriep
4-4-2011

Ik verbleef een nachtje op doorreis in het Kyriad. Moest vroeg op voor de doorreis de volgende ochtend. Da's gelukt, maar wel doodmoe vanwege de veel te warme kamer en de pokkeherrie de hele nacht door. Slaande deuren, gesmijt met afvalbakken, vroege leveranties aan de keuken (en dan hebben we het over 04.30 in de ochtend) etc. De verwarming in de kamer stond uit en toch was het er behoorlijk warm, oorzaak onbekend. Geen airco en het raampje open kan je vergeten, vanwege de snelweg dichtbij (A71) en bovengenoemde overige rotherrie. Service bij aankomst was vriendelijk - aan de receptie en in het restaurant- bij uitchecken op z'n minst 'afstandelijk'. Kortom: het was goedkoop, maar ik wil in een hotel wel graag kunnen pitten. Volgende keer dus maar wat anders proberen.

Gereisd alleenreizend in maart 2011

Nooit meer, dus...

GR
9-5-2010

Kamers ouderwets, maar schoon. Ontbijt schrikbarend. Binnen 3 minuten geen brood meer (met slechts 12 gasten)...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Orleans Ouest - La Chapelle in La Chapelle-Saint-Mesmin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Orleans Ouest - La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.