Hotel B&B Orleans

Hotel B&B Orleans

Onvoldoende

4 reviews over Hotel B&B Orleans in het Nederlands

Vrij goedkoop, maar voor mij nooit meer

Piet,
8-5-2017

Dit is een vrij goedkoop snelweghotel. Het is allemaal erg simpel en veel meer is het ook niet waard. Receptie is paar uur per dag open, maar mag deze naam eigenlijk niet hebben. Kamers zijn (alleen) via buitentrappen te bereiken en je krijgt toegang op basis van een code. Kamer is zeer klein en bestaat in hoofdzaak uit een bed (met daarom heen heel beperkte bewegingsruimte), een kleine badkamer (waar je niet recht op de WC kan zitten en lange mensen moeten bukken om in de doucheruimte te kunnen staan) en een zeer smalle en steile trap naar een bovenruimte met daarin nog twee bedden (en waar lange mensen ook niet kunnen staan). Het ontbijt is erg karig en de ontbijtruimte is feitelijk de 'lobby' (al kan je ook gewoon zeggen 'gang'). De locatie is op zich erg gunstig, nog geen 100 meter van de snelweg, de parkeerplaats is dan wel weer erg krap. Kortom: vrij goedkoop, maar ook niet meer waard dan dat. Volgende keer betaal ik liever een paar tientjes meer voor een fatsoenlijker hotel.

Doorreis hotel

Groot
5-11-2016

Goed bed,met douche gelegenheid, zeer kleine kamer( afwerkhok) ,auto voor de deur.

Zeer summiere tot slecht ontbijt .

Goed en praktisch budgethotel.

Griet
23-4-2013

Onze eerste ervaring in een B&B hotel is goed meegevallen, beter dan Formule 1.

De parking was veel te klein, kleine plaatsen en als je je niet haast heb je al helemaal geen plaats meer. Wij zijn in Buffalo Grill gaan eten op 2 minuutjes van het hotel.

In de kamer was een overdreven geur van schoonmaakproduct, dit leek om een andere vieze (dier?)geur te verdoezelen. De inrichting is OK, de kinderen vonden het best leuk om boven te slapen. TV was ook in orde.

Het ontbijt is uigebreid, zelfs met spek en ei.

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Orleans voor je op een rij gezet:

Schoon, bed iets te kort voor mij (1.87).

Even zoeken naar avondeten overburen gesloten (pizzaboer) Stukje verderop achter autowasstraat over viaduct goed grilrestaurant.

Petit dejeuner voldoende, koffie goed.

Weer snel op de autoroute.

Kamer en douche te simpel voor foto maar goed rusten.

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Orleans voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Orleans in La Chapelle-Saint-Mesmin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Orleans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.