Pension All Seasons Orléans

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag1°-4°
Pension All Seasons Orléans

We hebben een aantal aanbieders voor All Seasons Orléans voor je op een rij gezet:

Laatste review

Doorreis lokatie!!

silfer,
26-8-2011

Familie kamer geboekt en blijkt twee kamers met tussendeur te zijn. Wij vonden dit voor € 76.50 incl. ontbijt erg luxe.

De kamers waren netjes met airco en flatscreen tv. Het ontbijt buffet was ruim en goed verzorgd. Er is mogelijkheid voor avondeten, maar geen echt restaurant.

De omgeving was niet uitnodigend voor een wandeling. Dichtbij een Mc Donald en een groot winkelcentrum.

Beneden was er een plek voor de kinderen om te spelen.

Als doorreis hotel prima!!

Kenmerken

5 reviews over Pension All Seasons Orléans in het Nederlands

Doorreis lokatie!!

silfer
26-8-2011

Beneden was er een plek voor de kinderen om te spelen.

Als doorreis hotel prima!!

doorreis hotel

marina & luc
17-7-2011

leuk hotel voor één nacht als je op doorreis bent, eten ('s morgens) was niet voldoende aanwezig!

Fantastisch hotel strak simpel en netjes

Leo en Karin
23-8-2010

Dit hotel hebben we gebruikt als tussenstop naar het zuiden.Het hotel is simpel,netjes en schoon ( wij vonden de bedden heerlijk slapen ).Bij ontvangst word je vriendelijk ontvangen en snel geholpen waardoor je snel op je kamer bent.De kamer is fris ingericht met een goede climaat beheersing,tevens stond er voor ons een flesje water,wat gezichtcreme ( voor de man ) en wat snoepjes klaar.de badkamer was schoon en netjes.Er is een retaurant aanwezig waar je goed kan eten.Het ontbijt is simpel en lekker.

Wij komen zeker terug bij dit hotel.

Prima doorreis hotel

thelostboyscout
3-8-2010

* familiekamer met 2 geschakelde kamers met tussendeur

* 110 euro inclusioef ontbijt

* kamer groot zat; normaal/klein (past net een bed in)

* geen koelkast

* ontbijt voldoende, maar niet uitgebreid (croissanty, ham/kaas, verse sinaasaappelsap

* heen <10 minuten vanaf snelweg, terug <1 minuut snelweg

* McDonalds op 1 km

* eigen parkeerplaats

Onderdeel van Accor en dus een zeer standaard Frans hotel zoals er honderden langs de snelweg liggen. Lokatie is handig maar weinig sfeervol. Voordeel is gratis wireless internet. Het ontbijt is typisch Frans maar wel goed voor dit type hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension All Seasons Orléans in La Chapelle-Saint-Mesmin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension All Seasons Orléans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.