Reviews over La Chapelle-Saint-Mesmin

Riet van der Borden,
    17-5-2018

Fijn hotel, goede accomodatie, prettig personeel, goed ontbijt (niet inbegrepen ) door de weeks mogelijkheid voor diner

Schoon en netjes

mc_vandam,
    25-8-2015

Een schoon en net hotel mooi voor een tussenstop.

Wij hebben een overnachting gehad in een 3 persoonskamer met goede bedden. Een apart toilet en een badkamer met ligbad. Douchen was een uitdaging in het bad.

Hotel ligt vlak bij snelweg in een park met de Loire in de achtertuin. Ontbijt oké. Al vond ik 10 euro p.p. Best prijzig voor wat je kreeg.

Zit een restaurant in de voortuin. In ons geval was het dicht maar 500 meter verder zat een prima restaurant.

Groene en rustige locatie vlakbij de snelweg

suzanne peeters,
    12-5-2013

Pal aan de snelweg bij Orléans vind je een aantal hotels bij elkaar in een soort van industrieterrein aandoende omgeving. Een halve kilometer verder vindt je het Parc Hotel. In een rustige omgeving, langs het water, een klassiek hotel met grote tuin. Heb je toch het idee dat je er even uit bent. Mooi als uitvalsbasis voor een nachtje op weg naar bijv Ardèche.

Goed en praktisch budgethotel.

Griet,
    23-4-2013

Onze eerste ervaring in een B&B hotel is goed meegevallen, beter dan Formule 1.

De parking was veel te klein, kleine plaatsen en als je je niet haast heb je al helemaal geen plaats meer. Wij zijn in Buffalo Grill gaan eten op 2 minuutjes van het hotel.

In de kamer was een overdreven geur van schoonmaakproduct, dit leek om een andere vieze (dier?)geur te verdoezelen. De inrichting is OK, de kinderen vonden het best leuk om boven te slapen. TV was ook in orde.

Het ontbijt is uigebreid, zelfs met spek en ei.

Geweldig hotel

Angélique,
    2-5-2012

Hotel gelegen aan een van de routes naar het zonnige zuiden. Midden in de nacht gebeld of er nog plaats was. We kregen uitgebreide routebeschrijving en een top ontvangst om 0:30 u 's nachts. Zelfs koffie werd er nog gezet! Goede nette kamer. Niet overdreven groot, maar wel met 4 bedden. Ontbijt perfect.

La Chapelle-Saint-Mesmin scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews