Camping Le Moulin de la Ronde

1 review over Camping Le Moulin de la Ronde in het Nederlands

Perfecte doorreis camping!

Michel
15-5-2011

Wij hebben deze camping aangedaan om er nachtje te overnachten. Als je de volgende dag weg gaat rijd je binnen vijf minuten langs een carrefour met een tankstation (24uur automaat aanwezig). Kan je gelijk de auto vullen met goedkopere brandstof dan wat je langs de hoofd wegen vind. Volgens de TomTom is het 10 minuten omrijden naar de camping!

De camping is niet duur, en je rijd met je caravan zo naar een plekje met stroom. Er is een groot rond zwembaad waar we een mooie draaikolk in hebben gemaakt. Er is op de camping ook een bamboe bos, wat je leuk verstoppertje in kan doen.

Het is een echte franse camping die met volle liefde word beheerd door een oud echtpaar. Ze spreken alleen frans, maar met wat gebaren taal is dit geen probleem.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Moulin de la Ronde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin de la Ronde in La Chapelle-saint-Laurian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin de la Ronde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.