Reviews over La Chapelle-saint-Laurian

Perfecte doorreis camping!

Michel,
    15-5-2011

Wij hebben deze camping aangedaan om er nachtje te overnachten.

Als je de volgende dag weg gaat rijd je binnen vijf minuten langs een carrefour met een tankstation (24uur automaat aanwezig).

Kan je gelijk de auto vullen met goedkopere brandstof dan wat je langs de hoofd wegen vind.

Volgens de TomTom is het 10 minuten omrijden naar de camping!

De camping is niet duur, en je rijd met je caravan zo naar een plekje met stroom.

Er is een groot rond zwembaad waar we een mooie draaikolk in hebben gemaakt.

Er is op de camping ook een bamboe bos, wat je leuk verstoppertje in kan doen.

Het is een echte franse camping die met volle liefde word beheerd door een oud echtpaar.

Ze spreken alleen frans, maar met wat gebaren taal is dit geen probleem.