Bed and Breakfast Château de la Celle Guenand

1 review over Bed and Breakfast Château de la Celle Guenand in het Nederlands

Charme en rust

Hein Wiegmans
9-10-2017

Het Château de la Celle-Guenand ligt zo'n 30 km ten zuiden van Loches in een mooie, rustige streek. Het château heeft 5 kamers voor B&B en 4 prachtig gerenoveerde gîtes die gesitueerd zijn in de bijgebouwen. Om het château ligt een park en bijzonder zijn de kalksteengrotten die vermoedelijk zijn ontstaan door het uithouwen van stenen voor de bouw van het château. Eigenaar is de vriendelijke Engelsman Stephen Palluel die ook fantastische maaltijden kan bereiden. Het ontbijt is typisch Frans; sober doch ruim voldoende. Het château is onderkelderd met een gangenstesel. Stephen is immer bereid om je dit fenomeen te laten zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Château de la Celle Guenand in La Celle-Guenand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Château de la Celle Guenand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Château de la Celle Guenand scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.