Reviews over Jouy-le-Potier

Prima B&B als tussenstop naar het zuiden.

Maureen,
    21-8-2016

Een prima B&B.

Goede parkeermogelijkheden, goede bedden en een lekker Frans ontbijt.

We hadden een familiekamer met gedeelde badkamer.

De kamer was prima met aandacht voor de kinderen, zelfs een speciaal bed voor 1 kind met kinderdekbed.

Het enige lastige van de gedeelde badkamer is dat het toilet daar ook zit.

Jammer dat je pas vanaf 17.30 uur kunt inchecken en dat er in de buurt niet echt iets om te eten. Maar Orleans is zeer goed te doen.

Een vriendelijke eigenaresse die er alles voor doet om het naar je zin te maken.

Heel fijn hotel voor als je op doorreis bent

Charlotte,
    8-7-2014

wat een ontzettend fijn hotel om een nachtje te slapen als je op doorreis bent naar het zuiden van Frankrijk. Het is heel erg schoon, de bedden zijn prima en het personeel is zo ontzettend vriendelijk! echt een fijne plek om te overnachten. In het dorpje is werkelijk niets te doen, maar voor een nachtje slapen is het echt prima. We waren met ons zoontje van vier en ook voor hem was het leuk. Het personeel was zo vriendelijk, echt een aanrader! En ook met je schoolfrans kom je echt een heel eind hier. Geen koppige fransen die alleen maar frans willen spreken, engels gaat hier goed en schoolfrans en wat handen en voeten werkte ook echt prima!