Hotel Best Western Escurial

Hotel Best Western Escurial

6.5Voldoende

Frankrijk, Centre, Joué-lès-Tours

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Escurial voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Best Western Escurial

• 7koen30-07-2013

Best te genieten

Mooi ingerichte kamer. Behulpzaam personeel, mooi zwembad en een zalig terras . Ontbijtbuffet was best wel lekker, maar onverzorgd opgesteld op verscheidene locaties (reden: niet alle gasten krijgen hetzelfde aangeboden) . Enige vervelende punt voor ons, zijn de aanwezige Aziaten (staat ook in andere beoordelingen), die eisen namelijk het personeel van het hotel op en deze lijken me al met een te kleine bezetting . Wij verbleven er maar 1 nacht om tijdens onze terugreis de wijnkelder aan te vullen in Limeray ;-) .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 6jennytammenga23-07-2010

L'Escurial, saaie omgeving, geen enkel terrasje.

Verschillende kamers in het hotel waren gerenoveerd, deze kamers waren tof, de rest was een stukken minder. Wij hadden het ongeluk dat we met een gedeelte van de groep overgeplaatst werden naar een hotel in hartje Tours, onze mooie gerenoveerde kamers werden ingenomen door een andere groep. Het eten was prima, veel te weinig personeel, zodoende zaten we heel lang aan tafel, en was de avond zo om. Jammer dat dan ook de bar om 22.00 uur dicht ging en we ook niet meer in de prachtige tuin konden zitten. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam, liepen de benen uit hun ...... en konden er ook niet veel aan doen dat ze met zo weinig waren. Wel raar dat toen er een groep uit het verre oosten kwam, zij veel sneller bediend werden. Het was een prima vakantie, we hebben genoten van het mooie gebied, alleen jammer van het hotel, daar zien ze me niet meer terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 4zoutewelle06-09-2009

Willen ze daar eigenlijk wel gasten ???

Nog nooit eerder in zo'n vieze- en verveloze kamer gelogeerd! Badkamer zag er smerig uit, watertemperatuur niet te regelen en het stonk er bovendien. Douchegordijn niet om aan te zien! De maaltijden waren goed, maar daar hield het restaurantgebeuren ook mee op. Voor alles het excuus "niet voldoende personeel". Willen ze daar eigenlijk wel gasten? Mij zien ze er niet meer!!!

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Virginie Gras26-05-2008

Een overnachting, ontbijt en diner, alles was top, en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor diegene die van hieruit een fietsvakantie langs de loire willen ondernemen.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Emma21-08-2007

Twee weken geweest in dit hotel, was prima. Grote kamer, niet elke dag even goed schoongemaakt, maar verder prima. Slapen ging prima, ook in een kamer langs de weg! Ontbijt is prima, voor sommige dingen (vlees, fruit of ei) moet je inderdaad bijbetalen, maar dat was helemaal niet nodig want ook zonder die ingredienten was er meer dan voldoende keus. De omgeving was prima, het hotel is te bereiken met de bus, bushalte om de hoek. Met de fiets zit je zo op het fietspad van Loire a Velo, handig. Kortom: hotel is zeker aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 6E.van Riel26-07-2007

Sobere kamers, weinig flexibel personeel. Ontbijtbuffet is goed maar je moet bijbetalen voor een aantal levensmiddelen. Diner matig en niet gevarieerd, geen of nauwelijks groenten. Geen keuzemogelijkheid (vlees of vis) tenzij je a la carte wilt eten. Bar van het hotel opent pas om 19.00 uur dus als je 's middags op het (mooie) terras wilt zitten en een drankje bestellen kan dat niet. Zelf naar de supermarkt dus. Omgeving is prima maar kamers aan de straatkant zijn erg gehorig vanwege doorgaande weg! Kamer werd soms vergeten bij de dagelijkse schoonmaak.

Gereisd met partner in juli 2007

• 6E.v.Riel23-07-2007

Sober hotel, sobere kamers, wel schoon maar geen enkele luxe. Personeel is vrij star en niet flexibel. Bar niet open voor 19.00 uur! Ontbijtbuffet is goed maar wel bijbetalen voor vlees, warm (ei) ontbijt en andere dingen. Diner was ronduit slecht. Borden waren mooi opgemaakt maar wat erop lag was minimaal en smakeloos. Geen groenten en geen alternatief of keuzemoglijkheid! Ligging hotel is goed. Slapen aan de straatkant alleen met oordoppen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8PieterB03-04-2006

Prima uitgangspunt voor tochten naar de belangrijkste chateaus in de Loirestreek. De 1ste keer wel goed opletten om bij het hotel te komen. Onze kamer was op de bovenste verdieping, onder het schuine dak, met een groot dakraam. Eenvoudig, maar wel veel ruimte. Bijzonder goed ontbijtbuffet. Het 3-gangen diner was een week lang iets waar wij elke dag weer naar uitkeken; fantastisch (en dat voor nog geen 10 euro per dag). De directe omgeving van het hotel is misschien niet echt bijzonder, de tochten langs de Loire en de andere rivieren overtroffen onze verwachtingen ruimschoots. Om alles te zien is een week veel te weinig. Dus misschien gaan we nog een keer terug naar dit gebied, en dan zeker weer in Hotel Brit Escurial. Tot slot: veel parkeerruimte, vriendelijk personeel. Al met al, een hotel en een omgeving die wij iedere Frankrijk-liefhebber zeer kunnen aanbevelen.

Gereisd in april 2006

Hotel Best Western Escurial info