8,2

1 review over Camping L'Isle Aux Moulins in het Nederlands

Prima camping

krefdebef
13-8-2011

Prima camping voor doorreis naar het zuiden. Goedkoop met stroom en reserveren is hier niet nodig. Welke plaats? .. och kies zelf maar iets leuks uit. Een aanrader is het oude centrum van het nabijgelegen Orleans. Het sanitair is nieuw en zeer proper en netjes. Geen geluidsoverlast van de nabijgelegen Soire. Klein nadeel, eetgelegenheden zijn niet echt in de buurt aanwezig. Supermarkt Simply op 800 meter, echter wel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Isle Aux Moulins in Jargeau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Isle Aux Moulins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.