8,2

3 reviews over Camping L'Isle Aux Moulins in het Nederlands

rustige camping voor overnachting

dimitri
2-9-2017

op 14 km van Orléans rustige camping met vaste en toerplaatsen. hier voor een nacht gestaan en dat was prima. camping eigenaar is vriendelijk en heeft een vaste plek achter zijn bureau.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 24 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

wat een pareltje

A. van Rijn
15-8-2011

Op doorreis naar Zuid Frankrijk besloten om een dagje Orleans te bezoeken, dus een camping voor twee nachten gezocht. Wat een lieve camping is dit. Geen luxe zwembaden of zo, maar wel prachtige standplaatsen en supervoorzieningen. Het stadje is leuk, echter de meeste horeca was dicht vanwege de zomervakantie van de Fransen. Wel is er eek leuke oude kroeg op het hoekje van de straat waar je ook redelijk kan eten. Veel Fransen met een stacaravan. Onze overbuurman was paddestoelen aan het plukken en liet zien hoe die ze liet drogen. Paar heerlijke recepten voor cepes gekregen. Een super leuke camping voor een tussenstof, maar ik zou het er rustig ook een paar dagen achter elkaar uithouden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

mooie doorgangs camping

hevanlaar
6-8-2011

We hebben deze camping zo'n 5 jaar geleden ondekt en sindsdien staan we er 1 nacht als we naar het zuiden gaan. Ook dit jaar hebben we weer een nacht gestaan en we stonden nog in het systeem. Er stonden nu meer Nederlanders dan afgelopen jaren (Zoover gelezen??)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Isle Aux Moulins in Jargeau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Isle Aux Moulins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.