8,2

6 reviews over Camping L'Isle Aux Moulins in het Nederlands

Leuke camping!

Rianne
22-7-2018

Leuke camping vlakbij Orleans, wordt veel gebruikt als doorreiscamping maar dat doet de camping eigenlijk geen recht. Vlak buiten de camping is een heerlijk strandje aan de Loire. De plekken zijn ruim en het is zowel overdag als s nachts rustig. Het toiletgebouw is modern wordt goed schoongehouden door de eigenaren. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er heerst een uitstekend sfeer met een gemêleerd buitenlands gezelschap.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prettig verblijf

Wim Edelman
8-9-2015

Wij verbleven hier een paar dagen als tussenstation. De ligging aan de Loire op loopafstand van het dorp en niet ver van Orléans trok ons aan. De camping zelf bleek echter geen strand te hebben, maar dat was er wel op 200 meter vanaf de ingang. Groot en overwegend vlak terrein onder bomen, zonder afgemeten plaatsen. 2 sanitaire gebouwen: een al wat ouder en een heel nieuw, beide goed onderhouden en schoon. De camping was, toen wij er waren, overigens naar schatting voor slechts voor 25% bezet. Op het terrein geen voorzieningen voor kinderen. Soms hoorde je wel wat van het verkeer op de brug over de Loire en op de andere oever. Al met al overheerste de rust. Slechts 2 minpuntjes: De receptie sloot om 19:30 waardoor we, toen we om 20:15 arriveerden de camping niet meer konden oprijden; we hadden immers geen code van de slagboom. Maar de beheerder, die op het terrein woont, bleek bereid ons alsnog toegang te verschaffen. En de gratis wifi rond de receptie bleek te haperen.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fijne camping

Annet
24-8-2015

De camping lag rustig iets buiten het dorp. Niet direct aan de rivier, maar op een kleine loopafstand. De plaatsen zijn redelijk ruim en half schaduw half zon, althans waar wij stonden. Het sanitair is nog niet zo lang geleden vernieuwd en is goed en schoon. Er is weinig te doen voor kinderen en voor tieners al helemaal niet. de camping is groot, maar toen wij er waren was de camping voor meer dan de helft leeg. De eigenaar spreekt alleen Frans en is niet erg toegankelijk, maar hij groet wel en is niet onvriendelijk. Wij hebben hier een week gestaan en genoten van de rust met Orleans op redelijke afstand met de auto. Vanaf de camping kun je mooi fietsen. Je rijdt gelijk het fietspad langs de Loire op. Supermarkt in de plaats. Verder biedt de plaats weinig.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

hufterig behandeld door campingbaas

Judith
1-7-2014

Wat een hufterige campingbaas, zeg. Gaat tegen je staan schreeuwen als je zijn radde Frans niet direct verstaat, maar spreekt zelf geen woord over de grens. We wilden op weg naar huis vroeg vertrekken, maar mijnheer doet 's ochtends een lange dut en het hek gaat pas op 8 uur open. Ik voelde me net een gevangene die eindelijk bevrijd werd. Geen idee ook waarom er een extra hek is, omdat er ook al met een pasje wordt gewerkt om het terrein op en af te gaan. Als hij bang is voor wildkampeerders, fietsers en wandelaars kunnen wel zomaar het terrein op en af. Discriminatie van automobilisten dus. Sanitair is wel heel schoon, maar onvoldoende over nagedacht. Zo is er geen wasbak als je naar de wc bent geweest, alleen 1 wascabine dus als die bezet is, moet je maar zien waar je je handen wast en je tanden poetst. In het deel waar ook afgewassen wordt en groente schoongemaakt, lekker fris! Verder stikt het er van de vliegen en muggen. Echt nooit nooit meer naar deze camping.

Gereisd Met partner in juni 2014

goede doorreis camping

astrid
24-10-2011

Deze camping ligt uitstekend om te overnachten als je op doorreis bent.Het sanitair is supermooi en schoon. De plaatsen ruim. Toen wij aankwamen regende het vreselijk en we vroegen de beheerder waar we konden tanken en wat eten. Met handen en voeten kwamen we eruit, alleen hij vergat ons te vertellen, dat de slagboom rond half 8 dicht gaat en je er dus niet meer opkomt met de auto (Die van ons vol met spullen) dat vonden we wel een minpuntje.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige camping voor een hele goede prijs!

Maikel Kocx
14-8-2009

Prima camping op een zeer mooie locatie aan de loire! zeer rustig en voor ons met een camper maar 11,95 euro per nacht. Sanitair zit er vrij netjes uit en zeer aardige eigenaar! (die geen woord engels spreekt ;) Loire met zandstrandjes op zeer korte loopafstand, is niet echt geschikt voor kleine kinderen ivm met een zeer sterke stroming. Zeer mooie natuur met allerlei dieren waaronder bevers, veel vogels en allerlei soorten vis. Al met al een topcamping voor de mensen die niet van 4-sterren campings houden die ongeveer net zoveel kosten als het gemiddelde hotel. Nog een heel groot pluspunt: Geen nederlander gezien!

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Isle Aux Moulins in Jargeau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Isle Aux Moulins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.