Camping L'Isle Aux Moulins **

Review geschreven door A. van Rijn

wat een pareltje

A. van Rijn
15-8-2011

Op doorreis naar Zuid Frankrijk besloten om een dagje Orleans te bezoeken, dus een camping voor twee nachten gezocht. Wat een lieve camping is dit. Geen luxe zwembaden of zo, maar wel prachtige standplaatsen en supervoorzieningen. Het stadje is leuk, echter de meeste horeca was dicht vanwege de zomervakantie van de Fransen. Wel is er eek leuke oude kroeg op het hoekje van de straat waar je ook redelijk kan eten. Veel Fransen met een stacaravan. Onze overbuurman was paddestoelen aan het plukken en liet zien hoe die ze liet drogen. Paar heerlijke recepten voor cepes gekregen. Een super leuke camping voor een tussenstof, maar ik zou het er rustig ook een paar dagen achter elkaar uithouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011