Camping Familial

7.1Goed

Frankrijk, Centre, Ids Saint Roch

Op vakantie geweest naar Familial?

7.1Goed

• 7Staat v/h sanitair

Meer camping info

24 reviews over Camping Familial

• 2019
    9Elize en Ralf18-07-2019

Heerlijk tot rust komen

Inmiddels voor de 3e keer op Camping Familial bij Yvon en Kelvin. We hebben met 2 oudere kinderen van 11 en 13 en een kindje van 3 jaar een weekje gekampeerd en reizen daarna door naar het zuiden. We worden altijd zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren. Zeker een aanrader voor gezinnen die van rust en natuur houden. Yvon kan heerlijk koken en we hebben genoten van het eten. Het sanitair en het zwembad zijn schoon. Heerlijk genieten van het Franse platteland. Even ontsnappen aan de hectiek en drukte. We komen zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Inger15-08-2018

Rustige, fijne camping met riante plekken

Wij werden bijzonder hartelijk ontvangen op de camping. Bij aankomst was het 17.00 uur en we vroegen Yvonne waar we een supermarkt konden vinden om eten te kopen. Zij bood direct aan iets voor ons te maken. Dat werden héérlijke zelfgebakken frietjes en een prachtige en verrukkelijke salade. De camping bestaat als het ware uit twee delen. Alle plekken op de camping zijn gróót. Op het deel vooraan, vlakbij het sanitair en het zwembadje stonden wat meer tenten en caravans. Hier vooral speelden ook de kinderen. Er zijn duidelijke regels voor kinderen ja en er was geen kind dat dat storend vond. Integendeel, het maakte dat de kinderen heel leuk samenspeelden en niemand daar overlast van had. We hoorden dat veel families hier al jaren terugkomen omdat de kinderen het hier zo naar hun zin hebben.
    Wij stonden op het andere stuk van de camping, wat rustiger, met uitzicht op de landelijke omgeving. Het sanitair is simpel, maar heel schoon.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2Nele26-07-2018

Geen familie camping!

De ontvangst was vriendelijk, zwembad was leuk en proper, sanitair was ook ok. Spelen bij de tent mag niet, dus niet aan te raden bij gezinnen met kinderen. Spelen mag enkel op het speelterrein aan de overkant van de straat, waar je ze niet kan zien. Geen aanrader met families met kleinere kinderen! In het zwembad mag niets van speelballen of dergelijke...

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8ervaren frankrijkgangster02-09-2016

mooie goed onderhouden camping, met ruime plaatsen

een mooie camping met vriendelijke eigenaren. Goed beschreven in de andere reviews. Typisch Franse platteland, omgeving is genoeg te zien, maar dan moet je wel het Frans een beetje beheersen. De regels waarover sommigen klagen zijn óf uit respect voor milieu/omgeving (b.v. zuinig met water) óf uit respect voor de rust van medekampeerders ( b.v. kinderen op het speelveld spelen) óf opgelegd door Franse overheid ( b.v. regels rond het zwembad). Helaas kennelijk nodig als mensen die regels niet uit zichzelf respecteren.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Peet van Giels18-05-2014

Heerlijke plek

We waren eind april op deze camping. Ondanks het mindere weer hebben we super genoten van de gastvrijheid en de prachtige omgeving. Een echte aanrader. Ria en Peet

Gereisd met partner in april 2014

• 9Robert en Mickey01-05-2014

Oprechte gastvrijheid

Aankomst als een warm bad. Hartelijke ontvangst. Mooi onderhouden terrein. Wij waren zonder kinderen, maar een prachtig ruim afgebakend speelveld, waar kinderen zich prima kunnen uitleven zonder de rust op de camping te verstoren. Genoten van een heerlijke en persoonlijke maaltijd bij Yvonne en Kelvin. Sanitair in het hoogseizoen misschien wat krap, maar superschoon en netjes! Heerlijke wandelingen, gratis beschikbaar met omschrijving en kaartjes. Leuk dorpje op loopafstand (ca 30 min.). Rustig terrein met zeer ruime plaatsen. Verse eitjes, eigenaars die altijd voor je klaar staan (zelfs om 11 uur 's avonds als je door je eigen domme schuld de stroom laat springen...) Persoonlijke aandacht in een gemoedelijke sfeer. Een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2014

• 9Peet van Giels25-03-2014

Een plek om terug te komen

Een aantal jaren geleden zijn wij bij toeval op camping Familial terecht gekomen. We hebben toen genoten van een prima verblijf op een camping waar het heerlijk toeven is. Goed sanitair, mooie plekken, lekker gezellig eten aan de familietafel en een mooie niet echt toeristische omgeving. We besloten toen om nog een keertje terug te gaan. We hebben dat in 2013 gedaan. Het was gewoon weer thuiskomen. We hebben weer genoten. Zeker ook weer van de gastvrijheid van Yvonne en Kelvin. In plaats van 1 week, zijn we er 4 gebleven. Peet en Ria

Gereisd met partner in juni 2013

• 8stamfam08-08-2013

rustige, kleine vriendelijke camping

Wij hebben maar een nachtje op deze camping gestaan en dat vonden wij prima. Er is gelijk persoonlijke aandacht, mooie ruime standplaatsen en een gemoedelijke en rustige sfeer. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het kleine zwembad en de schuur waar allerlei speelgoed, spelletjes en boekjes liggen. Ik vond het sanitair gebouw verouderd en behelpen zonder thermostaat kraan op de douche. Terwijl iemand naast de douche staat af te wassen heb je gelijktijdig onder de douche dan weer koud en dan weer gloeiend heet water. Dit was niet prettig en ook gevaarlijk met kleine kinderen. Het was wel netjes en schoon. Een prima camping voor wie van rust en kleinschaligheid houdt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Katrien30-07-2013

Leuke doortrekcamping

Wij hebben hier op weg naar het zuiden twee nachten gestaan. Een hele leuke camping ! Na 700 km rijden was hier wel nog altijd even grijs en koud als in België. Het zwembad hebben we dus niet kunnen testen. Wel een hele leuke visvijver en vrij te gebruiken go-carts.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Erwin Broere05-05-2013

Vriendelijk!

1 nachtje op deze camping gestaan op doorreis naar Zuid-Frankrijk.

Vriendelijke eigenaars!!!!

Sanitair is wat sober maar keurig schoon.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2013