Vakantiepark
8,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

Omschrijving
Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-Lez-Gien. Hier vind je twee binnenzwembaden en een buitenzwembad. Er is animatie voor de kinderen. Verwacht niet teveel van het restaurant of de campingwinkel. Wel heb je elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is niet veel te doen, perfect voor rustzoekers. Het dorp Gien is 10 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

160 reviews over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in het Nederlands

prima

bos,
12-5-2018

Leuke camping voor een week, of doorreis. Goede faciliteiten

Gereisd anders in mei 2018

Prima camping

Ben,
5-1-2018
  • Activiteiten6

Wij zaten begin juli in een "glamping" voor opgezette tent incl. sanitair. Deze was echt meer dan goed en van alle gemakken voorzien. We hebben veelvuldig gebruik gemaakt van de bijbehorende gas bbq.

De 4 glamping tenten stonden redelijk dicht bij elkaar waarbij er 3 met de voorzijde naar elkaar gericht waren. Wij hadden graag iets meer privacy gehad.

Omdat we nog een beetje in het voorseizoen zaten was het erg rustig op de camping. Er was wel animatie voor de kinderen. Het supermarktje is erg klein en had niet veel te bieden. Voor boodschappen moet je een stukje rijden naar Gien.

Het zwembad is prima, maar ik denk dat als de camping vol zit het zwembad ook overbevolkt raakt, zeker het kinderbadje.

In de directe omgeving is niet heel veel te doen, los van wat chateau's die je kan bezoeken.

vakantieweek

wendy,
25-8-2017

Het was een leuk en gezellig park waar veel te doen is. Ook is de omgeving ongelooflijk mooi en zijn de bezienswaardigheden op een goede afstand.

ANWB camping

mooi park met goede service

perkeo,
17-8-2017

Het park wordt goed verzorgd. De service is goed van de receptie, restaurant, animatie team. Zwembaden zijn prima.

Prima camping

AB,
10-8-2017
  • Activiteiten7

De ontvangst was echt super, zeer gastvrij en behulpzaam. Veel gasten met tent net als wij en dat was gezellig. Sanitair was redelijk schoon maar gedateerd. Veel Nederlanders en wat Engelsen. Omgeving is saai idd, Orléans is een hele leuke stad, veel lekkere lunchtentjes. In Gien wel een leuk restaurant gevonden net bij de brug over de Loire. Parkeren voor de deur zonder kosten vanaf 19.00 uur . Winkel is niet waard om campingwinkel genoemd te worden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Ontzettend leuke vakantie!!

Bruin,
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

De ligging is prachtig en heel rustig. De tuintjes rondom de stacaravan heel ruim. Op de camping is er animatie voor de kleintjes , Nederlands sprekend! Voor grotere kinderen is er ook van alles te doen in de avond...karaoke, spelletjes, dansen. En op de camping is het om 22 uur doodstil! Het winkeltje is een gemiste kans...alleen brood op bestelling is fijn, verder alleen maar lege vakken. Gelukkig zit er een Auchan op 10 minuten met de auto. Wat wij heel jammer vonden is dat het restaurantje pas om 17 uur open gaat...ook kan je op de dag nergens even wat drinken. Je kan er patat met een hamburger of een pizza eten... Persoonlijk vond ik zo'n sneu filterkoffie apparaat in de caravan ook een beetje jammer. Zwembad was fijn! Voor de kleintjes erg leuk en voor grote kinderen ook leuk van de glijbaan!! Binnen zwembad erg klein en ontzettend veel chloor! Wij hadden er uitslag van. Het binnen peuterbadje was perfect voor een mindere dag of juist heel veel zon....lekker naar binnen.

Kortom....een fantastische vakantie gehad...komt ook omdat wij heel leuke buren hadden!!!

Mooie camping; Veel regelzucht

Tom,
  • Activiteiten7

Les Bois du Bardelet is een mooie, ruim opgezette camping. De camping wordt goed onderhouden en heeft prima faciliteiten voor jonge kinderen.

Het is een vrij grote camping. Dit is naw de reden dat er heel strak op de regels wordt gelet. Dit is positief in de vorm dat het heel punctueel wordt onderhouden, echter voelden we er ons niet echt welkom. In elk gebouwen zijn plakkaten met regeltjes, vlak voor de mini disco gaat de eigenaresse nog eens over alle regels heen.

Ook wou familie wou even op de terugweg even 3 uurtjes langskomen om even te blijven eten, maar werden geacht 9 euro per persoon (gezin van 6 = 54 euro) neer te tellen voor een dagbezoek (met bijkomst van de eigenaresse werd het uiteindelijk 18 euro, maar moesten beloven dat ze niet het zwembad in gingen).

Op de camping is alles vrij prijzig (kano 3 euro per uur, tennis 7 euro per uur, pony rijden 10 euro per kind, afbak stokbrood 1 euro)

Ook het restaurant vraagt forse prijzen, niet in verhouding met de service.

Enfin prima camping, maar we komen er liever niet meer.

De omgeving is redelijk, een paar leuke activiteiten in de buurt (Château de Saint-Brisson-sur-Loire is een aanrader), maar vrij rustige omgeving voor de rest.

PS. Het aardewerk museum in Gien slaat echt nergens op. Geef je geld daar dus niet aan uit.

suggesties

maarten,
7-8-2017

Bruin brood (pain complet) missen we. Kids club kan beter. Onze kinderen gaan normaal heel vaak en nu niet. Komt wellicht ook door de locatie, beetje achteraf. Mini disco ongelukkig tijdstip.

Beter gewend !!

CDM,
2-8-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Leuk voor gezinnen met kleinere kinderen dmv soms twijfelachtig weer is het binnenzwembadje voor de kleintjes een uitkomst ! Speeltuin eenvoudig maar kijk uit met handvatten van de wip. Zit los waardoor men geregeld met je vel tussen kan komen ! Is gemeld hopelijk wat aan gedaan. Buitenbad is goed behalve bij het kikkerbadje is het niet prettig lopen op blote voeten ( fijne grindvloer) ! De winkel is een gemiste kans oogt ruim van opzet maar de schappen zo goed als leeg, Wel elke dag vers brood op bestelling, Terras en restaurant vriendelijk personeel . Ligging van (onze stacaravan) geweldig met veel ruimte om ons heen . Gien vind ik tegenvallen veel leegstand van winkelpanden. Weinig te beleven in omgeving , moet er echt wel een aardig stuk voor rijden. Toch wel een leuke vakantie gehad maar voor het weer en meer leven in de brouwerij zak ik liever toch verder naar het zuiden af !

mooie camping

stefanie,
1-8-2017

Moonie camping, verzorgd. Nadeel de afstand naar toilet gebouw vanaf plek h18. en is erg verouderd.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.