Vakantiepark
8,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

Omschrijving
Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-Lez-Gien. Hier vind je twee binnenzwembaden en een buitenzwembad. Er is animatie voor de kinderen. Verwacht niet teveel van het restaurant of de campingwinkel. Wel heb je elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is niet veel te doen, perfect voor rustzoekers. Het dorp Gien is 10 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

71 reviews over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in het Nederlands

Prima camping in een iets saaie omgeving

Martijn,
8-9-2018
  • Onderkomen8

Leuke camping met prima faciliteiten en animatie. De camping heeft maar liefst drie zwembaden, twee binnen en een grote buiten. De gasten verspreiden zich over de zwembaden waardoor de drukte te doen is. De horeca is niet hoogstaand, maar voldoet voor de makkelijke hap op vakantie. Campingwinkel is zeer beperkt, maar het dorpje Gien is om de hoek en heeft meerdere supermarkten. Wij hebben in een glampingtent overnacht van een Nederlandse organisatie en die stonden gezellig bij elkaar op een apart veldje. In de omgeving is niet heel veel te doen op korte afstand. Prima voor een weekje, maar daarna zou je wellicht weer wat meer willen ondernemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne vakantie!

Boomsma,
6-9-2018
  • Activiteiten7

Mooie camping, veel groen en dus fijne schaduwplekken. Fijn zwembad! Animatie kon er mee door, campingwinkel heel weinig aanbod en vrij prijzig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping!

Linda,
10-8-2018
  • Activiteiten8

Fijn zwembad zowel binnen als buiten. De campingwinkel is niet echt een winkel te noemen.. je kunt er brood halen en wat kleine andere veeeeel te dure producten... de stacaravan die wij hadden was schoon en met een klein tuintje ideaal voor onze kleine kinderen

De camping ligt afgelegen maar dan heb je ook geen last van verkeer oid en vanaf een uur of 22 is het dan ook heerlijk rustig

Het plaatsje Gien is een kleine 10 minuten rijden, de dichtstbijzijnde supermarkt ook..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geen 5 sterren waard

Inge,
8-7-2018

3 dagen op deze camping ivm doorreis. En dat is ook lang genoeg. Vijver is niet om te zwemmen, kampeerplaatsen zijn zga leeg (en ja, het hoogseizoen is al begonnen) sanitair is echt heel treurig. Vieze randen in de douches en kieren bij de deuren dus weinig privacy. Chemisch toilet legen tussen de pisbakken? Heel raar. Andere sanitairgebouw heeft toiletten naast de douches (er zijn daar maar 3 douches) niet fijn als je gaat douchen en je hoort iemand toiletgeluiden maken. Afhaal eten is er niet op ingericht, ze hadden geen tasjes voor de kip maar kregen de kip en friet in een glazen ovenschaal mee. Zwembad is oke, pijnlijke steentjes. Binnen speelbadje leuk maar oogt viezig. Al met al meer een 3 sterrencamping ipv 5. Voor doorreis prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping

Ben,
5-1-2018
  • Activiteiten6

Wij zaten begin juli in een "glamping" voor opgezette tent incl. sanitair. Deze was echt meer dan goed en van alle gemakken voorzien. We hebben veelvuldig gebruik gemaakt van de bijbehorende gas bbq.

De 4 glamping tenten stonden redelijk dicht bij elkaar waarbij er 3 met de voorzijde naar elkaar gericht waren. Wij hadden graag iets meer privacy gehad.

Omdat we nog een beetje in het voorseizoen zaten was het erg rustig op de camping. Er was wel animatie voor de kinderen. Het supermarktje is erg klein en had niet veel te bieden. Voor boodschappen moet je een stukje rijden naar Gien.

Het zwembad is prima, maar ik denk dat als de camping vol zit het zwembad ook overbevolkt raakt, zeker het kinderbadje.

In de directe omgeving is niet heel veel te doen, los van wat chateau's die je kan bezoeken.

Ontzettend leuke vakantie!!

Bruin,
7-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

De ligging is prachtig en heel rustig. De tuintjes rondom de stacaravan heel ruim. Op de camping is er animatie voor de kleintjes , Nederlands sprekend! Voor grotere kinderen is er ook van alles te doen in de avond...karaoke, spelletjes, dansen. En op de camping is het om 22 uur doodstil! Het winkeltje is een gemiste kans...alleen brood op bestelling is fijn, verder alleen maar lege vakken. Gelukkig zit er een Auchan op 10 minuten met de auto. Wat wij heel jammer vonden is dat het restaurantje pas om 17 uur open gaat...ook kan je op de dag nergens even wat drinken. Je kan er patat met een hamburger of een pizza eten... Persoonlijk vond ik zo'n sneu filterkoffie apparaat in de caravan ook een beetje jammer. Zwembad was fijn! Voor de kleintjes erg leuk en voor grote kinderen ook leuk van de glijbaan!! Binnen zwembad erg klein en ontzettend veel chloor! Wij hadden er uitslag van. Het binnen peuterbadje was perfect voor een mindere dag of juist heel veel zon....lekker naar binnen.

Kortom....een fantastische vakantie gehad...komt ook omdat wij heel leuke buren hadden!!!

Mooie camping; Veel regelzucht

Tom,
7-8-2017
  • Activiteiten7

Les Bois du Bardelet is een mooie, ruim opgezette camping. De camping wordt goed onderhouden en heeft prima faciliteiten voor jonge kinderen.

Het is een vrij grote camping. Dit is naw de reden dat er heel strak op de regels wordt gelet. Dit is positief in de vorm dat het heel punctueel wordt onderhouden, echter voelden we er ons niet echt welkom. In elk gebouwen zijn plakkaten met regeltjes, vlak voor de mini disco gaat de eigenaresse nog eens over alle regels heen.

Ook wou familie wou even op de terugweg even 3 uurtjes langskomen om even te blijven eten, maar werden geacht 9 euro per persoon (gezin van 6 = 54 euro) neer te tellen voor een dagbezoek (met bijkomst van de eigenaresse werd het uiteindelijk 18 euro, maar moesten beloven dat ze niet het zwembad in gingen).

Op de camping is alles vrij prijzig (kano 3 euro per uur, tennis 7 euro per uur, pony rijden 10 euro per kind, afbak stokbrood 1 euro)

Ook het restaurant vraagt forse prijzen, niet in verhouding met de service.

Enfin prima camping, maar we komen er liever niet meer.

De omgeving is redelijk, een paar leuke activiteiten in de buurt (Château de Saint-Brisson-sur-Loire is een aanrader), maar vrij rustige omgeving voor de rest.

PS. Het aardewerk museum in Gien slaat echt nergens op. Geef je geld daar dus niet aan uit.

Beter gewend !!

CDM,
2-8-2017
  • Activiteiten6

Leuk voor gezinnen met kleinere kinderen dmv soms twijfelachtig weer is het binnenzwembadje voor de kleintjes een uitkomst ! Speeltuin eenvoudig maar kijk uit met handvatten van de wip. Zit los waardoor men geregeld met je vel tussen kan komen ! Is gemeld hopelijk wat aan gedaan. Buitenbad is goed behalve bij het kikkerbadje is het niet prettig lopen op blote voeten ( fijne grindvloer) ! De winkel is een gemiste kans oogt ruim van opzet maar de schappen zo goed als leeg, Wel elke dag vers brood op bestelling, Terras en restaurant vriendelijk personeel . Ligging van (onze stacaravan) geweldig met veel ruimte om ons heen . Gien vind ik tegenvallen veel leegstand van winkelpanden. Weinig te beleven in omgeving , moet er echt wel een aardig stuk voor rijden. Toch wel een leuke vakantie gehad maar voor het weer en meer leven in de brouwerij zak ik liever toch verder naar het zuiden af !

Goede camping

Sander,
17-7-2017
  • Activiteiten8

Eind juni hier 10 dagen gestaan. Prima camping, ruime plekken. Wij zaten in een stacaravan dicht bij het water. Helaas een aantal dagen slecht weer. In de omgeving is Gien leuk voor een dag en Briare ook. Grotere steden zitten op een uur rijden. Peuterzwembad binnen is prima, ook het buitenzwembad is leuk. mengeling van fransen, nederlanders en engelsen. In het weekend veel fransen die hun eigen caravan daar hebben staan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Twijfelgeval

Rob,
15-7-2017
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6

De folder belooft heel veel maar bij aankomst wordt meteen duidelijk dat ze photoshop hier ook al kennen. Wij hebben een Glamping bungalow en die is zeker in orde , behalve de bedden die trekken echt op niks.

Het winkeltje kan beter zijn deuren sluiten daar kan je echt niks deftig kopen, gelukkig is de Auchan niet veraf en is de verplaatsing snel gemaakt, een gemiste kans voor de camping om dit toch wat beter te verzorgen.

De redster aan het zwembad of hoe je die tiran moet noemen, niks mag er zelfs geen opblaasbaar balletje van diameter 20 cm, geen opblaasartikelen, niet eten, niet drinken, je mag enkel op je blote voeten lopen behalve zij dan die met de vuile slippers niet eens door het voetbadje gaat.

Het is onze eerste camping ervaring maar over het vervolg moet ik toch nog even goed nadenken.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.