Vakantiepark
8,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

Omschrijving
Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-Lez-Gien. Hier vind je twee binnenzwembaden en een buitenzwembad. Er is animatie voor de kinderen. Verwacht niet teveel van het restaurant of de campingwinkel. Wel heb je elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is niet veel te doen, perfect voor rustzoekers. Het dorp Gien is 10 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

7 reviews over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in het Nederlands

relaxte rustige vakantie

komodo25
31-8-2015

le bois du bardelet leuk buitenzwembad en ook een binnenzwembad maar ga hier niet onder water zwemmen krijg je last van chloor uitslag duikbril gebruiken of hier niet zwemmen buitenzwembad is erg koud maar als de temperatuur buiten hoog is te doen huisje was prima en lag aan visvijver een hele hoop karpers gevangen receptie was ook een nederlands meisje kan zeer goed frans en zeer behulpzaam verder weinig te doen op camping zeer rustige omgeving in gien grote supermarkt auchan en dichtbij intermarche restaurant lekkere ijsjes en wifi gratis daar kon je 's avonds gebruik van maken animatie nederlandse meisjes en ook een francaise erg vriendelijke meiden verder moet je jezelf vermaken dat is ons prima gelukt! Andere receptiemedewerkers praten ook nog engels maar over het algemeen alleen frans en strenge bazin

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gillend naar huis

kerstkindje
19-8-2012
  • Activiteiten3

Aanvankelijk wilden we op deze camping 2 dagen neerstrijken, we waren op doorreis met een camper.

Doucheruimtes hebben we met bussen deodorant opgefrist en waren smerig.

Douchewater was koud en het licht ging telkens uit, bovendien zijn de doucheruimtes TE klein.

De schoonmaakster levert hier zeer slecht werk.

Haal geen afhaaleten, de cheeseburgers worden idd niet gebakken maar opgewarmd in de magnetron en de patat is ook vreselijk en alles duur. Bluh.

De tuinman is zo te zien ook gevlucht want de beplanting wordt amper bijgehouden.

"s Nachts is het aardedonker op de camping.

Pluspunt is de gratis wifi.

Deze camping doet zich mooier voor dan hij werkelijk is.

Prijs/kwaliteitverhouding is ver te zoeken.

Ik snap die 5 sterren echt niet, 2 is zat voor deze camping.

Wij zijn echt niet veeleisend maar we zijn van ellende weggegaan naar een ander camping.

Probeer je zaken aan de receptie met de jongere vriendelijke meisjes te regelen en niet met de oudere dame want dat is een naar mens.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
  • Activiteiten3

Op deze camping is alleen wat te doen voor kinderen tm 8jaar.

Camping plaatsen zijn ruim.

sanitair : is te doen maar zeker geen 5 sterren camping waardig!

animatie zeer matig

Restaurant is zeer matig en duur voor opgewarmd voedsel.

Hamburgers zijn kant en klaar uit de vriezer, opgewarmd in de magnetron.

Je moet ver rijden om iets te kunnen beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Algemene indruk is prima.

Wij hadden chalets aan het water, prachtig uitzicht. Heerlijk balkon met ruime tuin, chalet is heel compact, maar alles wat je nodig hebt zit erin.

Accommodatie is gelegen midden in de natuur, vlakbij het stadje Gien.

Personeel bij de receptie is heel vriendelijk, alle vragen/problemen werden naar genoegen opgelost. Prijs/kwaliteitsverhouding is in verhouding, hoewel je toch nog wel voor veel dingen moet betalen, terwijl je een activiteiten kaart hebt. Je kunt in het restaurant eten (hebben we nooit gedaan) en er is een afhaal service, niet zo goedkoop.

Er is trouwens een heel goede pizzeria in Gien zelf. Het chalet was heel schoon. Wij hebben het prima naar onze zin gehad. Helaas zat het weer niet mee, bewolkt, af en toe zon en rond 20 graden, dus weinig gebruik kunnen maken van het buitenzwembad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Geen vier sterren waard!!!

Lynn
5-8-2010
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

We hebben 2e deel juli gekampeerd. Ontvangst is onvriendelijk en je moet direct voor twee dagen betalen. De campingplaasten zijn netjes. In het hoog seizoen - plek zat???. Sanitair kampeerplaats zeer matig. Volgens zeggen elk uur schoongemaakt, maar volgens mij 1x pd max. Veel gezinnen met kleine kinderen in de chalets. Animatie kinderen 1+:binnenspeelbad en één speeltuintje aan de andere kant van de camping. Overige animatie betalen Gezinskaart per week: EUR 45,00. Buitenbad steenkoud. Het restaurant en terras is een aanfluiting en niet gezellig. Het eten smaakt er niet, wordt ook weining gegeten. De afhaal is ook waardeloos. 's Avonds is er in het restaurant wel wat animatie: muziek, volksdansgroepje, goochelaar. Stipt om 23.00 uur is alles voorbij,gaat alles dicht en het verzoek om te vertrekken. Internet slaat nergens op: 30 min = EUR 5,00 en dan hopen dat het doet. Er straalt vanuit de camping geen hartelijkheid uit. Dus je moet het zelf doen, anders is het een saaie camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Waarschuwing !!!

j.holkema
12-8-2009
  • Activiteiten3

Waarom deze waarschuwing. Dit park wordt geleid door een vreselijke bazin die alleen maar uit is op uw creditkaart ! Voor alles moet je extra betalen. 4 sterren camping! 5 euro voor zwembad, 3euro voor vissen. etc etc. per nacht met 3 personen met caravan betaalde ik €. 115,50 je moet alles appart betalen boven de staplaatshuur. Personeel is zeer onvriendelijk behalve de man van touroperator ! je voelt de spanning van alles af waar je personeel tegen komt. ligging camping is eigenlijk in niemandsland. ze bieden veel in bladen en folders maar alles moet extra betaald worden wordt zo een dure vakantie. Toiletten worden zeer zeldzaam schoongemaakt, ze zeggen bewaking s'avonds, ik heb hen niet gezien tewijl de poort voor iedereen toegankelijk is !! Ik waarschuw u voor deze camping ze zijn echt alleen maar op uw geld uit !! Jacob uit Dearsum

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

eens maar nooit meer

Jan Anja kevin en Mylou Quist
5-8-2009
  • Activiteiten3

Smerig en oud sanitair in een toiletgebouw andere (te ver lopen voor campingplaatsen) wel mooi en nieuw, over heel de camping absurde regeltjes, wij wilde kanos'huren voor op de Loire 400 euro borg, leuk zwembad buiten niet echt groot, voor oudere kinderen >12 is er niets te doen,binnenzwembad betalen overdag en geen toegang met een zwemshort,cafe hele dagen gesloten tot 16.00h, winkel gesloten van 12.00h tot 16.00h, strand steld werkelijk niets voor een en al alg in het meer( smerig),geen activiteiten programma voor volwassenen, de brochuren en website beleven veel weinig hiervan komt in werkelijkheid uit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.