Vakantiepark
8,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

Omschrijving
Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-Lez-Gien. Hier vind je twee binnenzwembaden en een buitenzwembad. Er is animatie voor de kinderen. Verwacht niet teveel van het restaurant of de campingwinkel. Wel heb je elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is niet veel te doen, perfect voor rustzoekers. Het dorp Gien is 10 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

22 reviews over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in het Nederlands

2008

leuke camping voor kleine kinderen

Tessa
7-11-2008

Wij zijn hier twee weken geweest in een stacaravan. Deze staan mooi vrij met een ruim grasveldje erom heen. Binnenwaterspeeltuin is erg leuk voor kleine kinderen. Buitenzwembad is ook prima. Kleine camping, afhaalmaaltijden duur en matige kwaliteit. 's avonds was er weinig te beleven. Het was vroeg rustig op de camping. Camping ligt ver weg van het dorp Gien en van een grote supermarkt. Je moet echt alles met de auto doen.

Dit nooit meer

Danny
11-9-2008

Als ik een kinderpakket bestel o.a. een kinderbed verwacht ik als ik 2 weken blijf dat er toch wel een normaal bed staat een campingbed kan ik zelf ook meenemen en is voor 1 a 2 nachten wel ok maar voor 2 weken toch niet normaal.

De ruimte naast de bedden was veel te krap ik kon er nieteens staan en moets naast mijn bed af schuifelen om in bed te kunnen stappen, en dat geld niet alleen voor de slaapkamers maar ook voor het toilet.

De zwembaden zijn in redelijk goede staat maar van aan/uitkleedhokjes of schone vloeren heeft men nog nooit gehoord volgens mij laat staan dat er een aankleedruimte voor de allerkleinste is.

De rest van de camping is redelijk goed onderhouden met veel planten en bloemen en 's avonds na een uurtje of half 10 is het ook stil op de camping.

Al met al voor ons een slechte ervaring en zijn daarom ook maar 1 week in plaats van de geboekte 2 weken gebleven.

Gereisd familie in september 2008

Prima camping voor (kleine) kinderen.

Rene Jansen
6-9-2008

Camping niet te groot, lekker rustig. Mooie plaatsen, wij waren met een tent. Van alle gemakken voorzien. Ideaal voor kleine kinderen. Leuk binnen kinderbad.

Jammer dat je voor alle activiteiten moet betalen.

Avond voorstellingen, ook voor kinderen (o.a. een clown) wel gratis echter aanvang vrij laat 21:00.

twee toiletgebouwen, de een heeft veel te weinig voorzieningen de ander ruim voldoende. Daardoor, ondanks de dagelijkse schoonmaak, het kleine gebouw "smerig".

Voor de rest uitstekend vermaakt met ons gezin (twee kinderen 4 en 1,5)

Gereisd familie in augustus 2008

Camping met veel faciliteiten

m.smit
5-9-2008

Wij zijn hier 5 dagen geweest. Een leuk buitenbad, binnenwaterspeeltuin, en binnenzwembad. Leuke kinderanimatie. Je moet hier wel voor betalen. Sanitair prima in orde. Restaurant is schreeuwend duur ook de afhaalpizza is aan de dure kant. We hadden een mooie ruime en schaduwrijke plek en hebben ons hier prima vermaakt. Voor een dorpje of bezienswaardigheden moet je wel even in de auto.

Gereisd familie in september 2008

Leuke camping met jonge kinderen

Familie Latta
31-8-2008

We hebben 2 weken in een chalet vakantie gevierd met onze 3 kleine kinderen.

Onze zoon van 4 jaar vond het ondiepe kinderbad geweldig omdat hij hier zonder zwembandjes in kon spelen. De andere zwembaden waren ook een succes maar hier moet een ouder continu een kleuter begeleiden.

Ons chalet was eenvoudig en het onderhoud was duidelijk minimaal. De camping was verder prima onderhouden.

De afstand vanaf Nederland was echt goed te doen met onze tweeling van nog geen jaar.

De controle bij het uitchecken vonden wij erg overdreven en we moesten hier lang op wachten. Dit was een domper aan het einde van twee weken vakantie.

Gereisd familie in augustus 2008

geen 4 sterren...

2 volwassenen en 2 kinderen (2 & 6)
8-8-2008

De kampeer plekken zijn klein, en zeker niet de 90m2 wat in de folders wordt beloofd. Verder zijn de sanitaire voorzieningen, metname bij het kampeer gedeelte oud, koud en veel te weinig.

Het "meer" is een vol riet en kroost vergroeide vijver, niet meer dan dat.

Voor het eten wat er weinig keus, maar het was wel erg goed. Beheerders over het algemeen vriendelijk, maar inderdaad erg streng in de zwembaden.

Al met al viel het tegen, en vinden we het zeker geen vier sterren camping !!

Campeer vakantie

Francis
23-7-2008

Een uitstekende camping.Sanitair wat verouderd maar zeer schoon. Kaart gekocht voor annimatie echt een aanrader. Er is veel te doen en de prijs van de kaart hadden wij er binnen 5 dagen uit. Leuk zwembad, strandje met mooie ligstoelen. Kinderen konden zich prima vermaken en zo hebben vader en moeder ook een prima vakantie.

Over het algemeen goed.

21-7-2008
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Het park zag er netjes uit.De ligging was goed en het was een rustige locatie.De service was redelijk tot goed , bij het inchecken was de verstrekte informatie karig.Het eten was vrij beperkt , tevens qua openingstijden.Het buitenzwembad was aan de kleine kant.

prima camping

fam van dijke
20-7-2008

Wij zijn net terug van een superleuke vakantie hier.

Onze kinderen van 5 en 3 vonden het grandioos. Wij hadden een sta-caravan confort en deze was helemaal in orde, compleet en superschoon bij aankomst. geboekt via vacanceselect. De camping is overzichtelijk, alle activiteiten bij elkaar. Het is alleen jammer dat het buiten zwembad een eindje verwijderd is van de binnenzwembad-speelparadijs, vooral de kleintjes willen graag heen en weer en dat is dan wel een eindje in de wind in je zwembroekje.Helaas geen ligstoelen langs het zwembad, wel aan de kano-vijver. Er is 1 speeltuintje, niet te groot, het zou leuk zijn als er nog wat bijkwam aan speeltuintjes tussen de tenten. Er wordt hier aangegeven dat er zeer goed nederlands wordt gesproken maar dit is niet zo. Frans en Engels bij de receptie, ook de avond-animatie is in het frans, de 1 doet dit wat begrijpelijker dan de ander. maar op de camping doen ze allemaal wel enorm hun best om je met een tevreden gevoel te helpen bij vragen.

Super leuke vakantie

van der Heide
18-7-2008

We hebben in juni een super leuke vakantie gehad. We hadden wisselend goed weer en de voorzieningen ( binnen en buiten zwembad en speeltuin) waren prima. We hebben ons (kind van 3 en ouders) uitstekend vermaakt.

Gereisd familie in juni 2008

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.