Vakantiepark
8,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

Omschrijving
Camping Les Bois du Bardelet ligt in Poilly-Lez-Gien. Hier vind je twee binnenzwembaden en een buitenzwembad. Er is animatie voor de kinderen. Verwacht niet teveel van het restaurant of de campingwinkel. Wel heb je elke ochtend verse broodjes. In de omgeving is niet veel te doen, perfect voor rustzoekers. Het dorp Gien is 10 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

10 reviews over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in het Nederlands

Rustige camping met zeer ruime plaatsen

René,
11-7-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Een ruim opgezette camping met grote plaatsen, bij aankomst kan je zelf uit de beschikbare plaatsen kiezen. Op de B en D velden tussen bomen of op E en F meer in de zon. Plaatsen zijn er tot 180m2. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Santair is wat gedateerd maar wel schoon, geen vieze wc tegengekomen en er is altijd warm water !

Het winkeltje stelt niet veel voor, je kunt er brood bestellen maar dan houd het eigenlijk wel op. De producten die er staan zijn behoorlijk prijzig, daarvoor kun je beter 10 a 15 minuten rijden naar Gien voor een supermarkt. Ook €7,50 voor een halve liter bier lijkt me zwaar prijzig in het restaurant.

Genoten van de rust en de stilte die er vanaf ongeveer 22.30 uur tot 08.30 uur is.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima camping

AB,
10-8-2017
  • Activiteiten7

De ontvangst was echt super, zeer gastvrij en behulpzaam. Veel gasten met tent net als wij en dat was gezellig. Sanitair was redelijk schoon maar gedateerd. Veel Nederlanders en wat Engelsen. Omgeving is saai idd, Orléans is een hele leuke stad, veel lekkere lunchtentjes. In Gien wel een leuk restaurant gevonden net bij de brug over de Loire. Parkeren voor de deur zonder kosten vanaf 19.00 uur . Winkel is niet waard om campingwinkel genoemd te worden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping

Rob
23-10-2015

Door ligging is steeds de auto nodig voor boodschappen, uitstapjes e.d.

Wel zijn er mooie fietsroutes te rijden, naar Gien, naar Briare onder andere.

Gereisd met partner in augustus 2015

D-reizen

Fantastiche plek, gaan zeker terug

M uit Belgie
29-5-2015
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Pas terug gekomen na een verblijf van 10 dagen op staanplaats sanitaire privé, heel rustige camping, vriendelijkheid van personeel verdiend voor mij een 10, altijd bereid om jullie te helpen, hadden probleem met wifi en ja na 5 minuten stonden ze persoonlijk aan de mobilhome, kip aan spit met frieten zeer lekker (prijs 16 eu), superette vindt je al de basis producten en ook de streekproducten aan betaalbare prijzen en vers, wijn uitstekend.Veel uitstappen zijn mogelijk in de omgeving

Iedereen is vrij om zijn mening te schrijven, maar toch is het verkeerd om altijd rekening te houden met de reacties over deze camping, hadden wij dat gedaan waren wij niet vertrokken

Gereisd met partner in mei 2015
  • Activiteiten6

Met Vouwwagen gekampeerd gedurende 1 week eind juni/begin juli 2014 Receptie: prima. Bar: niet prima, op de ober na die wij de laatste 3 dagen hebben meegemaakt. Camping: prachtig ingedeeld en mooi groen. Sanitair: redelijk. Broodservice campingwinkeltje: beneden peil; maken niet waar wat beloofd wordt. Restaurant/pizza/snack: redelijk. Restaurant zelf was verre van schoon. Zeer Frans gericht. 1 dame bij de receptie kon goed uitleg in het Engels geven. Communicatie met overig personeel ging moeizaam. Absoluut geen 5 sterren wat voorzieningen en faciliteiten betreft: eerder driesterren. Wat de camping, indeling en groen betreft: zeker 5 sterren waard. Omgeving: beetje afgelegen.

Gereisd met partner in juni 2014

Mooi en verzorgd

Anonieme Vakantieganger
13-8-2011
  • Activiteiten7

Mijn vriend en ik zijn samen met men koppel (leeftijd 18-20j) sinds 2 dagen geleden terug van deze camping. 7nachten. Zeer verzorgd, grote staanplaats (tenten + auto). 1 douche was koud. De andere waren zeer warm en aangenaam. Sanitair was verzorgd. Enkel gebruik gemaakt van het buitenzwembad. Zeer mooi vooral bij mooi weer. 23u moet het stil zijn. Anders staan ze de volgende dag aan uw staanplaats met hun golfkarretje te klagen. Dan maar in de tent verder praten zeker? Mogelijkheid om auto te huren was echt een pluspunt! Niet zo duur ook! Ping-pong is ook heel leuk (wel extra betalen, maar goedkoop). Omgeving? Gien is heel mooi, je moet zeker eens naar Briare gaan (kanaal). Kastelen in overvloed. Disneyland parijs is 2u ervan. Valt ook nog goed te doen. Take-away pizza's rond 10 euro, was vers en lekker. Elke dag vers stokbrood. Aanrader? Ja als je van rust en ontspanning houdt. Meer actievere vakantie nodig? Niet hier. Regent het? Weinig te doen dan.

Gereisd met partner in augustus 2011

mooie en groene camping (voorseizoen)

Melanie
15-5-2011

Wij hebben half mei twee nachtjes op de camping gestaan. Fijne plek, het park was heel mooi, groen en netjes schoon. Het toiletgebouw werd meerdere malen per dag schoongemaakt, alles helemaal goed dus!

Normaal gaan we overigens niet naar dit soort grote vakantieparken vanwege animatie en dat soort dingen maar voor het voorseizoen vinden wij dit een fijne camping. Zowel binnen als buitenzwembad was fijn.

Gereisd met partner in mei 2011

helaas nooit meer naar dze camping

T Polett
6-8-2009
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Deze camping zal ik u nooit aanraden als je: Als je nejes behandelt wilt worden door de camping bazin. Wie s'avonds enig vertier zoekt is hier op het verkeerde plaats. Wij vonden de tolletten smerig zo ook de douche. we vinden ook dat 5 douches 6 toiletten voor 80 plaatsen te weinig. s'avonds op de camping is het uitgestorven. winkeltje is redelijk gevult, maar sluit al om 19.30 uur, receptie is ook rond die tijd gesloten. dan is er ook geen aanspreekpunt meer op de camping!! als je overdag wilt gaan zwemmen in het zwembad moet daar een bedrag van 5 euro voor betaalen. zwembaden zijn te klein voor z'n camping. Het STRANDJE is gewoon erg smerig, groene alg groeit weeldering in het water die ook nog vol met riet staat. Vissen tegen betaling per 4 euro per dag, vissen in de zwemvijver waar helemaal geen vis in zit !! onvriendelijk frans personeel. 4 sterren niet waardig. Kortom zeer goed geleide camping om zeker je geld kwijt te raken.

Gereisd met partner in juli 2009
  • Activiteiten7

Op zich wel een leuke camping met veel groen. Het Loiregebied wordt algemeen omschreven als een gebied om te fietsen, maar in deze omgeving is dit geen doen!

Je heb hier dus overal de auto voor nodig. Leuke uitstapjes zijn wel Aubigny sur Nere, Sancerre en Orleans. Het echte Loiregebied voor de grote kastelen als Chambord is toch nog wel een aardig eindje rijden. Wat niet vermeld wordt is dat je voor activtiteiten dus ook voor deelname aan een kinderclub extra moet betalen!!

In het hoogseizoen zijn er in de winkel wel nederlandse kranten verkrijgbaar.

Deze camping is niet een echte topper, maar is best wel aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2009
2008

dit hoeft van mij niet meer

Danny
11-9-2008

Veel te kleine huisjes.

Als ik een kinderpakket bestel o.a. een kinderbed verwacht ik als ik 2 weken blijf dat er toch wel een normaal bed staat een campingbed kan ik zelf ook meenemen en is voor 1 a 2 nachten wel ok maar voor 2 weken toch niet normaal.

De ruimte naast de bedden was veel te krap ik kon er nieteens staan en moets naast mijn bed af schuifelen om in bed te kunnen stappen, en dat geld niet alleen voor de slaapkamers maar ook voor het toilet.

De zwembaden zijn in redelijk goede staat maar van aan/uitkleedhokjes of schone vloeren heeft men nog nooit gehoord volgens mij laat staan dat er een aankleedruimte voor de allerkleinste is.

De rest van de camping is redelijk goed onderhouden met veel planten en bloemen en 's avonds na een uurtje of half 10 is het ook stil op de camping.

Al met al voor ons een slechte ervaring en zijn daarom ook maar 1 week in plaats van de geboekte 2 weken gebleven.

Gereisd met partner in september 2007

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.