Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping)

Vakantiepark
Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping)
8,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

5 reacties Vakantiepark Les Bois du Bardelet (Glamping)

zwemshort

joyce, 15-7-2014

Ik zie op de foto's dat een zwemshort "mag" maar in de tekst staat dat het niet mag. iemand ervaring met wel of geen short?

groeten joyce

camingbedje in stacaravan

sabine, 13-8-2012
Wie weet of je een campingbedje kwijt kan in een van de slaapkamers van de stacaravan?alvast bedankt!

Plattegrond van de Camping

E. Schaap, 4-8-2012
Wie heeft er een plattegrond? En heeft iemand een tip voor een staanplaats met kind van 2 jaar? Alvast bedankt!
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bois du Bardelet (Glamping) voor je op een rij gezet:

D-reizen

kost het binnenzwembad echt geld?

Milou de Jong, 11-7-2012
De vraag zegt het al, kost het zoals ik bij een paar mensen lees in het hoogseizoen echt geld om gebruik te maken van het binnenzwembad?
1 reactie

is er hier internet verbinding?

imkeramaker, 26-4-2012
hallo, kan ik hier internet ontvangen?