Reviews over Francueil

Goede camping aan rivier de Cher

Anita,
    27-8-2010

Camping met engelse eigenaren. Dat zie je terug op de camping. Ik denk dat 75% engels wat, verder nederlanders en hier en daar een duitser. Er is een leuk zwembad bij met peuterbadje. Verder een ruime speeltuin met groot schaakbord. Er is af en toe animatie voor de kinderen. Verder 1x per week een zanger en mogelijkheid om samen te eten. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt.

Het sanitair is prima. Voldoende douches en toiletten.

Hoorde dat eten daar ook prima is, maar wij hebben daar niet gegeten.

Er is ook een klein winkeltje bij met alleen de benodigde dingen. Het stokbrood kan tot 11 uur gehaald worden.

Camping ligt aan de rivier de Cher. Hierin kan je niet zwemmen. Verder op loopafstand van mooi kasteel. Ook op mooie plaats in Loiregebied, lekker centraal voor heel veel uitstapjes (als je zou willen).

Heerlijke overzichtelijke camping

Karin,
    26-7-2010

Nette, rustige, schone en groene camping waar we met 2 kleuters bijna 3 weken gestaan hebben. Mooie plaatsen met veel groen (struiken en/of bomen) en als je wilt, zelfs aan de rivier zelf. Leuke animatie (m.n. knutselen van 10-12), een overzichtelijk zwembad en een leuke speeltuin. In de regio kun je leuke uitstapjes maken (naar Mont Richard om zandkastelen te bouwen aan de rivier, diverse kastelen, pittoreske dorpjes, markten en dierentuinen). Aan het begin van de avond kwamen er telkens luchtballonnen over. Uiteindelijk hebben wij voor een vouwwagen, auto, 2 volwassenen, 2 kinderen (bijna 4 en 5) en electriciteit 30 euro per nacht betaald. Goede deal dus. Al met al een heerlijke tijd gehad.