Camping La Garenne

• Onvoldoende: 1 - 5

geweldig

pieter en anita pepping
12-7-2018

dat je een geweldige vakantie kan verwachten ,mensen die voor je zijn en alles doen om het je naar je zin te maken het bakkertje op 500 mtr super U op 1000 mtr alles rustig te belopen vers eitje als de haan zijn best doet woensdag wandeltocht en vrijdag de franse keuken niets verplicht maar toch leuk respect voor wat deze mensen in elf jaar hebben opgezet eigen bibliotheek en relax ruimte voor ieders wat wils wil je genieten dan kan dat hier een dag is tekort weekje heerlijk wij zijn drie weken geweest geweldig gewoon doen goed klimaat veel plezier en je gunt het deze mensen na al het harde werken om zoiets op te zetten

Moeite waard

AMG Duuren
4-7-2018

Deze camping is erg schoon en zeker de moeite waard om te gaan staan. De eigenaars zijn harde werkers en proberen het iedereen naar de zin te maken. In de buurt is niet zoveel te doen, wel een dorpje waar je lopend heen kan voor je broodje. Kortom..ik zeg doen!

Fantastische camping en omgeving

Gerard Nobel
11-6-2018

kleinschalige Familie camping aan de rand van Eguzon. in de plaats grote supermarkt met tankstation. Nederlandse eigenaar en zeer vriendelijk voor de gasten

We hebben een aantal aanbieders voor La Garenne voor je op een rij gezet:

geweldige camping mooie omgeving goed te fietsen

rudi kuper
    1-2-2018

de omgeving is prachtig winkels op loopafstand cafeetjes en restaurants genoeg in de buurt betaalbaar en exclusief voor elk wat wils

Heerlijke camping!

Arjan
    23-8-2017

We hebben 1 nacht, op doorreis met onze camper, op La Garenne gestaan. Gastvrije ontvangst, ruime plaatsen, het zwembad was fijn, nette prijs en lekker gegeten in het dorp op loopafstand. Aanrader!

Jantien
    17-8-2017

Wij hebben 2 jaar bij jullie op de camping gestaan, maar dit jaar wilde we naar een andere streek van Frankrijk. Maar wat hebben we deze camping gemist! De rust, gezelligheid maar vooral de gemoedelijke sfeer. De eigenaren zijn betrokken en organiseren leuke activiteiten. Petje af! Daarnaast is er genoeg te doen en je loopt zo naar het dorp. Als volgend jaar onze bestemming Frankrijk wordt dan gaan wij zeker weer naar deze camping!

prima camping

fam weltevreden
    17-8-2017

wij voor onderweg in een huurtent overnacht voor een nacht

prima dicht bij snelweg

ook perfect als je met je caravan wil over nachten

sanitair ook prima

patat was lekker

je kan zo het dorp inlopen

Top camping

Janse
    3-8-2017

Aan het einde van onze vakantie 2 dagen overnacht op de camping voordat we naar huis reden. Top locatie als je op doorreis bent (ongv 10min van de snelweg wat je overigens niet merkt), maar ook voor langere periode is de camping erg leuk. Mooie grote plekken, sanitair is super schoon en vriendelijke eigenaren. Wij komen zeker weer terug.

Heerlijke camping!!!

H. den Boer
    25-7-2017

Wat een heerlijke camping is dit toch!!!

Naast de prachtige ligging, de ruime plekken en het goede sanitair is er ook in de omgeving veel te beleven. Dit jaar is de eigenaresse Aukje de gids voor prachtige wandelingen in de omgeving. Je komt zo op plekken waar je anders niet zo snel zelf zo komen. Echt fantastisch!

Ook wie van fietsen of mountainbiken houdt is er genoeg te beleven. Direct in de omgeving van de camping beginnen meerdere prachtige MTB-routes.

Verder biedt het stuwmeer in Chambon genoeg vertier voor jong en oud die o.a. van watersport houden. Zo kan je er een zeilboot of kano huren, waterskiën of je op een band achter een snelle speedboot laten voortrekken. Maar zonnebaden op het strandje is natuurlijk ook mogelijk.

Kortom, ook dit jaar zijn we weer heerlijk op vakantie geweest op de familiecamping van de gastvrije familie Smit.

Een heel gezellige camping met gastvrije Nederlandse eigenaren. Mooi en heel schoon sanitair, fijne grote plekken, lekker verwarmd zwembad en een gezellige bar en goede keuken waar diverse lekkernijen te halen zijn of een goede maaltijd.

Echt een aanrader. In de omgeving heb je voldoende mogelijkheden voor wandelingen of genieten bij een groot stuwmeer. Supermarkt en natuurlijk de bakker in de buurt. Volgend jaar gaan we weer.

We hebben een aantal aanbieders voor La Garenne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Eguzon (Indre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Garenne scoort een 8.61 uit 10 op basis van 102 reviews.