Camping La Garenne ****

Camping La Garenne
8,6

Weer vandaag7°-1°

99 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

geweldige camping mooie omgeving goed te fietsen

rudi kuper, 1-2-2018

de omgeving is prachtig winkels op loopafstand cafeetjes en restaurants genoeg in de buurt betaalbaar en exclusief voor elk wat wils

Heerlijke camping!

Arjan, 23-8-2017

We hebben 1 nacht, op doorreis met onze camper, op La Garenne gestaan. Gastvrije ontvangst, ruime plaatsen, het zwembad was fijn, nette prijs en lekker gegeten in het dorp op loopafstand. Aanrader!

Jantien, 17-8-2017

Wij hebben 2 jaar bij jullie op de camping gestaan, maar dit jaar wilde we naar een andere streek van Frankrijk. Maar wat hebben we deze camping gemist! De rust, gezelligheid maar vooral de gemoedelijke sfeer. De eigenaren zijn betrokken en organiseren leuke activiteiten. Petje af! Daarnaast is er genoeg te doen en je loopt zo naar het dorp. Als volgend jaar onze bestemming Frankrijk wordt dan gaan wij zeker weer naar deze camping!

prima camping

fam weltevreden, 17-8-2017

wij voor onderweg in een huurtent overnacht voor een nacht

prima dicht bij snelweg

ook perfect als je met je caravan wil over nachten

sanitair ook prima

patat was lekker

je kan zo het dorp inlopen

Top camping

Janse, 3-8-2017

Aan het einde van onze vakantie 2 dagen overnacht op de camping voordat we naar huis reden. Top locatie als je op doorreis bent (ongv 10min van de snelweg wat je overigens niet merkt), maar ook voor langere periode is de camping erg leuk. Mooie grote plekken, sanitair is super schoon en vriendelijke eigenaren. Wij komen zeker weer terug.

Heerlijke camping!!!

H. den Boer, 25-7-2017

Wat een heerlijke camping is dit toch!!!

Naast de prachtige ligging, de ruime plekken en het goede sanitair is er ook in de omgeving veel te beleven. Dit jaar is de eigenaresse Aukje de gids voor prachtige wandelingen in de omgeving. Je komt zo op plekken waar je anders niet zo snel zelf zo komen. Echt fantastisch!

Ook wie van fietsen of mountainbiken houdt is er genoeg te beleven. Direct in de omgeving van de camping beginnen meerdere prachtige MTB-routes.

Verder biedt het stuwmeer in Chambon genoeg vertier voor jong en oud die o.a. van watersport houden. Zo kan je er een zeilboot of kano huren, waterskiën of je op een band achter een snelle speedboot laten voortrekken. Maar zonnebaden op het strandje is natuurlijk ook mogelijk.

Kortom, ook dit jaar zijn we weer heerlijk op vakantie geweest op de familiecamping van de gastvrije familie Smit.

Een heel gezellige camping met gastvrije Nederlandse eigenaren. Mooi en heel schoon sanitair, fijne grote plekken, lekker verwarmd zwembad en een gezellige bar en goede keuken waar diverse lekkernijen te halen zijn of een goede maaltijd.

Echt een aanrader. In de omgeving heb je voldoende mogelijkheden voor wandelingen of genieten bij een groot stuwmeer. Supermarkt en natuurlijk de bakker in de buurt. Volgend jaar gaan we weer.

Rustige, prettige,gastvrije camping

Cor, 15-9-2016

De camping heeft ruime plaatsen en gastvrije, betrokken eigenaars. Zij geven veel relevante informatie over de omgeving. De sfeer is gemoedelijk en gezellig.

mooie camping en schitterende omgeving

fam Vosjan, 26-8-2016

Ideale camping op doorreis naar Spanje. Verrast door de gemoedelijkheid en rust op de camping en mooie omgeving zijn we langer gebleven. Goede sfeer. Superschoon sanitair. Goede wandel en fiets mogelijkheden.

Heerlijke kindvriendelijke camping !

jean paul van beveren, 16-8-2016

Op onze terugreis vanuit Spanje met de camper hier voor 5 dagen gestaan. Gekozen voor een camping met verwarmd zwembad, wat met 25 graden voor paps aan de koude kant was maar voor onze dochter geen enkel probleem. Er zijn veel Nerderlandse kinderen op de camping dus contact was snel gemaakt en we hebben onze dochter 5 dagen bijna niet meer gezien zo leuk had ze het. Hagedissen zoeken, de trampoline, het speeltuintje en als het echt warm was konden ze zich terugtrekken in De Grand Salon, waar ze rustig in de koelte een video filmpje konden kijken of een boekje konden lezen.

Als ouders vonden wij het perfect dat de Super U op loopafstand was zodat je voor boodschappen niet iedere keer de auto in moest. Verder genoten wij van de stralende zon. Schaduwplekken voor de camper zijn beperkt aanwezig maar in de schaduw zitten met je boekje is geen enkel probleem. Sanitair heel netjes.

We komen er zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Eguzon (Indre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Garenne scoort een 8.63 uit 10 op basis van 99 reviews.