Camping Eguzon La Garenne

Camping Eguzon La Garenne

8.8Fantastisch

Frankrijk, Centre, Eguzon (Indre)

8.8Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Eguzon La Garenne voor je op een rij gezet:

Meer camping info

116 reviews over Camping Eguzon La Garenne

• 9Fam. Dekker10-08-2020

Wij zijn net terug van een mooie vakantie waarvan 4 nachten op deze camping. Met onze kinderen van 15 en 18 jaar.
    Een erg fijne camping met de bakker, slager en supermarkt in het dorp op loopafstand. We werden warm ontvangen door de eigenaren die altijd in zijn voor een praatje en hulp. Ze genieten ervan om het iedereen naar het zin te maken. Er is een bar, je kunt er eten, en vaak gaat s avonds de vuurkorf aan.
    In de omgeving is veel te zien en te doen. Mountainbiken, wandelen, dorpjes, het meer. Wij hebben vanaf deze camping Oradour sur Glane bezocht.
    Een hele fijne camping met een hele goede, rustgevende sfeer. Ook heel fijn in deze periode van Corona; Heel schoon en goede verzorging zodat we ons zeer veilig hebben gevoeld!! Wij komen zeker nog eens terug!!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Familie Span10-08-2020

Leuke camping, vanwege corona weinig bezetting

Op onze doorreis naar Zuid-Frankrijk hebben we hier medio juli 2 nachten doorgebracht. Een leuke verzorgde kleinschalige camping met Nederlandse eigenaren waar ze goed met corona omgingen. Het sanitair was zeer proper. Helaas waren maar 8-10 van de kampeerplekken bezet; vanwege corona. Tja, daar kunnen de eigenaren niets aan doen. Een klein maar schoon zwembad en op loopafstand van de camping een dorpje met bakkerij en iets verder een supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Jan Dobbe19-08-2019

VAKANTIE

Prima camping met goede voorzieningen. Wij zouden twee dagen blijven, maar dat zijn er zeven geworden. Goede ontvangst door de Fam. Smit. Een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9H. van Doornik03-08-2019

Fijne camping, ook voor langer verblijf

Fijne camping, ook voor een langer verblijf. Rust, je kunt goed wandelen en geocaches zoeken (leuke tocht voor kinderen zit vlakbij). Afstand tot bakker en Super U is lopend te doen. Leuke stadjes in de buurt. Wij stonden dit jaar voor het eerst op een comfortplek met uitzicht over de camping en de vallei. Fijne grote plek met eigen kraan en put, en electriciteit. Het grote stuwmeer is 3 km van de camping. Je kunt daar goed parkeren. Bij het meer is een leuk restaurant en een waterglijbaan. Dit jaar zagen we dat er ook een groter zwembad wordt gebouwd naast het meer. La Garenne is daarmee voor ons nog steeds een camping voor zowel doorreis als een langer verblijf.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8ria14-07-2019

prima overnachtingscamping met zwembad

eerste camping in 2018 we waren hier voor een overnachting prima overnachtingscamping met zwembad waar onze kinderen 10 -19 alle vier heerlijk gebruik van hebben gemaakt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Arno Vastenhoud24-06-2019

Perfect

Perfecte camping om te overnachten rustig en van alle gemakken voorzien, lekker zwembad. De bakker op 300 meter, en snacks te bestellen op de camping. Zijn hier voor de tweede maal.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Henk en Henny18-06-2019

Hele fijne camping, erg schoon en verzorgt.'s Avonds kun je er eten. Mooi zwembad .Grote plaatsen en rust .Aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9H. den Boer06-05-2019

Fantastisch goed!

Dit jaar voor het eerst de camping alleen als tussenstop gebruikt voor onze trip naar het Zuiden. Maar ook dat is weer prima bevallen. De camping ligt namelijk precies halverwege onze reis. Blij verrast waren we dat de eigenaren ook dit jaar weer vernieuwingen hebben doorgevoerd. Zo is de toegang tot de camping vernieuwd en is de afwasplaats nog beter bereikbaar. Ook het tegelwerk van het sanitair is vernieuwd. We zien dan ook de camping ieder jaar beter worden!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Erwin van Koetsveld van Ankeren17-09-2018

TOP camping op een TOP locatie!

Heerlijke camping in een hele mooie omgeving. Gastvrij, schoon en ruime plekken!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8fam smits16-08-2018

prima camping altijd plek goed en schoon sanitair

wij hebben camping gebruikt om te overnachten op weg naar Dordogne mooi plekje vlak gras veld de bakker in dorp op loop afstand patatje gegeten op camping prima zwembadje ook lekker niet ver van snelweg

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018