Camping La Garenne

7,3

3 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

2006

Prachtige camping als je op doortocht bent van of naar er

Ricardo en Wilma
23-8-2006

Prachtige camping als je op doortocht bent van of naar het zuiden. Wij zijn er nu 4x geweest, de afgelopen 2 jaar op heen en terugreis. Telkens weer genoten van het prachtige terrein op de heuvel met ver uitzicht en heerlijke zwembad na een dag rijden. Supermarkt op loopafstand. Snackbar en restaurants in het dorpje binnen 5 minuten rijden. Beheerder heel aardig. Prijs is laag. Helaas houdt de camping op te bestaan. Terrein is verkocht en er zullen huizen gebouwd worden.

Gereisd Anders in Wed Aug 23 2006 09:48:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie overnachtingscamping op 550km vanaf rotterdam

karin
14-8-2006

mooie overnachtingscamping op 550km vanaf rotterdam. De jaarplaatsen zijn inmiddels bijna allemaal leeg omdat de camping verkocht is, dus let op voor volgend jaar.

Gereisd Familie in augustus 2006

Aardige doortrekcamping

Hillstreet
17-4-2006

Aardige doortrekcamping. Mooi zwembad op doortrekkersveld. Op oude deel veel vast plaatsen. Sanitair in oud gebouw maar wel netjes. Behulpzame beheerder. Camping loopt snel vol na 16.00 uur. Geen brood verkrijgbaar wel in winkel op redelijke loopafstand.

Gereisd Anders in Mon Apr 17 2006 19:49:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Garenne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in Dordives (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.