Dordives (Loiret)

We hebben een aantal aanbieders voor Dordives (Loiret) voor je op een rij gezet:

Reviews over Dordives (Loiret)

Prachtige camping als je op doortocht bent van of naar er

Ricardo en Wilma,
    23-8-2006

Prachtige camping als je op doortocht bent van of naar het zuiden. Wij zijn er nu 4x geweest, de afgelopen 2 jaar op heen en terugreis. Telkens weer genoten van het prachtige terrein op de heuvel met ver uitzicht en heerlijke zwembad na een dag rijden. Supermarkt op loopafstand. Snackbar en restaurants in het dorpje binnen 5 minuten rijden. Beheerder heel aardig. Prijs is laag. Helaas houdt de camping op te bestaan. Terrein is verkocht en er zullen huizen gebouwd worden.

Gereisd anders in augustus 2006

mooie overnachtingscamping op 550km vanaf rotterdam

karin,
    14-8-2006

mooie overnachtingscamping op 550km vanaf rotterdam. De jaarplaatsen zijn inmiddels bijna allemaal leeg omdat de camping verkocht is, dus let op voor volgend jaar.

Gereisd familie in augustus 2006

Aardige doortrekcamping

Hillstreet,
    17-4-2006

Aardige doortrekcamping. Mooi zwembad op doortrekkersveld. Op oude deel veel vast plaatsen. Sanitair in oud gebouw maar wel netjes. Behulpzame beheerder. Camping loopt snel vol na 16.00 uur. Geen brood verkrijgbaar wel in winkel op redelijke loopafstand.

Gereisd anders in april 2006