Vakantiehuis La Gibottiere

Vakantiehuis La Gibottiere

7Goed

Frankrijk, Centre, Descartes

Op vakantie geweest naar La Gibottiere?

7Goed

• 5.5Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis La Gibottiere

• 9Wim09-09-2017

Geweldig, een oase van rust!

Heerlijke tijd gehad op landgoed La Gibottiere. Mooie omgeving waar veel te doen is. En wat een schitterde sterrenhemel 's avonds. Alles klopte, niet super gelikt maar dat zochten wij ook niet. Alle comfort was aanwezig en zag er verzorgd uit. Leuk om in een oude broodoven te douchen! We komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Rob en Marieke17-01-2017

We komen terug!

In september hebben wij onze vakantie doorgebracht in La Gibottière. Wat een prachtige plek en een knus huis! Het huis is van alle gemakken voorzien. Alles is aanwezig, zelfs speelgoed voor de kinderen! De badkamers zijn eenvoudig, maar passen bij de landelijke omgeving. Alles werkt, en wie heeft ooit eerder in een voormalige broodoven gedoucht? Op het terras heb je een prachtig uitzicht over het dal, je ziet herten en hazen. En 's avonds een mooie sterrenhemel. In de omgeving is veel te doen. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 5Diane en Gerard20-07-2016

Prachtig van buiten, verwaarloosd van binnen.

De buitenkant van het huis is fraai, echter het interieur is volstrekt niet in overeenstemming met wat je kunt verwachten als je op de website afgaat. Verouderde badkamers, waarvan er eentje een vieze indruk maakt, een slaapkamer op de begane grond die erg vochtig was en muf ruikt en daardoor niet gebruikt kon worden, verouderd en vies meubilair, vloerbedekking boven die kapot en versleten is, plastic tuinmeubilair dat sterk verouderd/verbleekt is, zonder kussentjes.

Veel van onze klachten waren bekende klachten: in het gastenboek klagen huurders sinds 2011 hier reeds over, dit verbaasde ons zeer. Al met al hebben wij de indruk gekregen dat de verhuurders nauwelijks interesse en motivatie hebben om dit huis op een goede, acceptabele manier te verhuren. Bij aankomst bleek bovendien dat er niet goed schoongemaakt was (keuken, bestek, wc's e.d.), dat hebben we toen zelf ter hand genomen.

Wij hebben onze bezwaren kenbaar gemaakt aan de verhuurders, een deel van onze klachten werd erkend, een ander deel bestreden. Als tegemoetkoming kregen wij € 175 van de huur/schoonmaak terug.

Toch kun je er buiten volop genieten van de rust, stilte en de mooie, ruime tuin en het schitterende uitzicht dat je rondom hebt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6jan biemond24-06-2016

in huidige staat overhuurbaar, in potentie top.

het gastenboek staat vol met klachten over muffe lucht en vochtigheid en mede daardoor ongedierte. ik vind het onbegrijpelijk dat de eigenaar hier niks aan doet. verder oogt het huis oud en gedateerd. een rennovatie is nodig! toch is er ook veel moois: groot huis, veel grond, prachtig uitzicht en veel te doen in de omgeving . echter in de huidige staat vind ik niet dat je het kan verhuren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Vakantiehuis La Gibottiere info