vakantie Dangé-Saint-Romain

Reviews over Dangé-Saint-Romain

een paradijsje!

Conny,
    3-9-2016

Chambre d'hotes La Grenouillere is niet zo maar een B&B, je kunt er ook een appartement, een yurt of een boot huren om in te overnachten. Wij sliepen op de romantische "zolderkamer" met ruime badkamer en wc. Voor onze deur was een terras met 2 ligbedden, tafel en stoelen. In de grote tuin waar je vrij kunt rondlopen en zitten is ook nog een zwembad. De super aardige eigenaren verzorgen 's-ochtends een heerlijk ontbijt met verse producten uit de streek en eigen gemaakte heerlijkheden. Dit is absoluut het lekkerste ontbijt wat we ooit in Frankrijk gehad hebben! Eigenlijk willen we zo'n adresje liever voor ons zelf houden, maar ja we gunnen deze lieve mensen ook nog meer klandizie!