Bed and Breakfast La Grenouillere

1 review over Bed and Breakfast La Grenouillere in het Nederlands

een paradijsje!

Conny
3-9-2016

Chambre d'hotes La Grenouillere is niet zo maar een B&B, je kunt er ook een appartement, een yurt of een boot huren om in te overnachten. Wij sliepen op de romantische "zolderkamer" met ruime badkamer en wc. Voor onze deur was een terras met 2 ligbedden, tafel en stoelen. In de grote tuin waar je vrij kunt rondlopen en zitten is ook nog een zwembad. De super aardige eigenaren verzorgen 's-ochtends een heerlijk ontbijt met verse producten uit de streek en eigen gemaakte heerlijkheden. Dit is absoluut het lekkerste ontbijt wat we ooit in Frankrijk gehad hebben! Eigenlijk willen we zo'n adresje liever voor ons zelf houden, maar ja we gunnen deze lieve mensen ook nog meer klandizie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Grenouillere in Dangé-Saint-Romain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Grenouillere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Grenouillere scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.