Camping Ambiance

Meer campinginfo

38 reviews over Camping Ambiance

• 9Sanne26-08-2011

mooie, kleine, rustige camping

Echt een aanrader als je zelf van rust en natuur houdt, en je voor je kinderen wat vermaak wilt. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Er zijn veel andere Nederlandse kinderen, vooral tot een jaar of 10. Er is de beek voor vissen en dammetjes bouwen, er is een opbouw-zwembad, er is veel speelruimte voor voetbal en verstoppertje. Wij verbleven in de meest eenvoudige tent, maar die voldeed prima, compleet en netjes ingericht. Boodschappen op 8 km, maar de campingwinkel heeft noodvoorraad. In de directe omgeving zijn niet veel dingen te doen, daarvoor moet je toch al snel een uurtje rijden. Wij hebben er een heel fijne vakantie gehad.

• 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Susanne04-01-2011

Rustig maar toch levendige fijne camping

Zomer 2010 3 weken met 3 dochters (5, 7 en 9). We zaten in chalet, echt superaccommodatie voor 5.. Van alle gemakken voorzien, luxe en netjes. Mooi ad rand vh terrein dus vrij uitzicht. De kinderen konden in alle vrijheid spelen, er waren steeds veel andere kinderen en samen verzonnen ze allerlei leuke dingen want de camping biedt alle gelegenheid. Zwembad, spelletjes, speeltuin, vissen in de beek, voetballen/badmintonnen, jeu de boules spelen. Winkeltje dus af en toe ijsje halen of een vergeten boodschap. Bakker vrijwel dagelijks is lekker makkelijk (en lekker!). Omgeving le Berry nog redelijk ontoeristisch maar als je je verdiept zijn er legio dingen te doen in de buurt (doolhofpark met spelletjes in bos was leuk, leuke rustige meren, familiewandelingetjes in omgeving etc.). Zwembad wel niet zo groot en hoge rand. afhaaleten mogelijk maar geen restaurantje. Vriendelijke eigenaren. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde plek maar anders kwam deze camping zeker in aanmerking.

• 4Eetgelegenheden

• 9Kim Schaaper31-08-2010

Heerlijke vakantie!

Wij zijn met 2 kleine kinderen (2,5 en 4 jaar) hier 2 weken geweest. Het was fantastisch omdat onze kinderen in alle vrijheid konden spelen en wij vanuit onze tent, ze in de gaten konden houden. Wij zaten met onze tent wel aan het grote grasveld (aangeven wanneer u wilt boeken anders komt u misschien in het langgerekt gedeelte wat iets minder overzichtelijk is). Lekker veel ruimte om te spelen, schommel, zandbak en glijbaan is toch alles wat ze nodig hebben. Het zwembad is, helaas, iets te koud. Vooral voor onze jongste, die kregen we er niet in. Zou niet verkeerd zijn als ze er nog een kleiner pierebadje bij zetten. Maar voor ons prima zwemmen en met temperaturen van 28 graden wil je wel even afkoelen. Kortom wij hebben er met ons gezin een hele relaxte vakantie gehad.

• 5Eetgelegenheden

• 10Victorine Buiten (11 jaar)20-06-2010

Super!

Ik vind het een supercamping! Het is een kleine, rustige camping en je kent iedereen. Er hangt altijd een gezellige sfeer en er zijn ook altijd kinderen om mee te spelen. Er is veel speelruimte en bij de beek kun je ook heel fijn spelen. Er is ook elke week een kampvuur aan de Vauvre als hoogtepunt. Wij vinden het zo leuk dat we er elke zomer komen!

• 8Eetgelegenheden

Anders

• 9bert09-05-2010

heerlijke camping om te relaxen

kind vriendelijke camping overzichtelijk. vriendelijk mensen nederlands gesproken

Met oudere kinderen

• 10tonny van der putten11-09-2009

Geweldig, een pareltje in campingland

geweldig plek die je geen camping mag noemen, maar verblijf paradijs. Heel veel ruimte rond de tenten, heel veel speelmogelijkheid voor dekinderen en twee heerlijke chalets die geweldig goed zijn geisoleerd en meer dan compleet zijn ingericht. De ontvangst was bijzonder hartelijk en dat is drie weken lang zo gebleven. een aanrader voor iedereen die van vakantie houdt!!

• 5Eetgelegenheden

• 8AMH07-07-2009

Heerlijke camping

We hebben hier al jaren een geweldig vakantie. De tenten zijn ruim en de prijs is in vergelijking met andere campings laag. De campingplekken zijn erg ruim en de kinderen kunnen heerlijk spelen.

• 8Rutger van der Molen19-04-2009

Rust midden in het ware Frankrijk, een aanrader!

Een kleine camping, lekker ruim. Geen drukke entertainment teams maar wel ruimte genoeg voor de kinderen om zich de hele dag te vermaken. Ik heb me geen tel zorgen hoeven maken, mijn kinderen waren veilig op het terrein aan het spelen. Jammer dat er op het terrein zelf geen restaurant aanwezig is.

7 tips over Camping Ambiance

• Daan en Lieke Jensen, 03-03-2012

Een echte aanrader is het Lac de Chambon, er is een prachtige wandelroute omheen aangelegd. Een andere tip is het Chateau de Sarzay, we hebben er een hele middag rondgestruind en een paar honderd meter verderop 's avonds gegeten. De naam van het restaurantje ben ik helaas vergeten, maar als je dat even vraagt aan de receptie op de camping komt het zeker goed. Zeg erbij dat het het restaurantje moet zijn met zicht op het kasteel!

• Jeroenhofstede, 08-09-2013

Kasteelbezoek is aanrader, diverse typische Franse leuke stadjes op redelijke afstand. Assortiment van de bakker is aantrekkelijk!

• robert-paul en silvia, 29-07-2012

1 bezoek aan wolvenverblijf en erg groot doolhof. uur rijden 2 sarzay. kasteel in de maak. vraag de camping eigenaar naar het verhaal. 15 min rijden. 3 lac du jambon. 30-45 min. Mooi zandstrand bij plage du jambon in Jambon. De kleine kids kunnen hier heerlijk zwemmen. 4 bij slechter weer: Zwembad in Aigurande 10 min rijden 5 kano bij Crossant huren. Je vaart dan tussen de rotsformaties en een oude ruine is te zien boven op de heuvel. Neem picknick spullen mee. 6 opblaasbad v kleine kids mee

1 vraag over Camping Ambiance

• Anka, 27-01-2012

Veiligheid ivm water

Hoe zit het met de veiligheid tov het beekje en het zwembad mbt de kleine kinderen. Ik zie geen hek om het zwembadje en die kleine van mij klimtgraag overal op.... Wie kan mij hierietsover vertellen??

robert-paul en silvia, 29-07-2012

Je moet wel opletten natuurlijk. De kleine kan het trappetje van het zwembad zo oplopen. Er is wel veel sociale controle van de andere gasten (dit moet je niet negatief zien). Dus als zou zien dat de kleine dit doet dan wordt daar wel wat aan gedaan. De beek is te ver om zomaar in te lopen.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig