7 tips over Camping Ambiance

• Daan en Lieke Jensen, 03-03-2012

Een echte aanrader is het Lac de Chambon, er is een prachtige wandelroute omheen aangelegd. Een andere tip is het Chateau de Sarzay, we hebben er een hele middag rondgestruind en een paar honderd meter verderop 's avonds gegeten. De naam van het restaurantje ben ik helaas vergeten, maar als je dat even vraagt aan de receptie op de camping komt het zeker goed. Zeg erbij dat het het restaurantje moet zijn met zicht op het kasteel!

• Jeroenhofstede, 08-09-2013

Kasteelbezoek is aanrader, diverse typische Franse leuke stadjes op redelijke afstand. Assortiment van de bakker is aantrekkelijk!

• robert-paul en silvia, 29-07-2012

1 bezoek aan wolvenverblijf en erg groot doolhof. uur rijden 2 sarzay. kasteel in de maak. vraag de camping eigenaar naar het verhaal. 15 min rijden. 3 lac du jambon. 30-45 min. Mooi zandstrand bij plage du jambon in Jambon. De kleine kids kunnen hier heerlijk zwemmen. 4 bij slechter weer: Zwembad in Aigurande 10 min rijden 5 kano bij Crossant huren. Je vaart dan tussen de rotsformaties en een oude ruine is te zien boven op de heuvel. Neem picknick spullen mee. 6 opblaasbad v kleine kids mee

• Freda, 26-07-2012

Geen zin in koken? De pizza's die je op de camping kan bestellen zijn erg lekker!

• Robert-Paul , 29-07-2012
    1. Wolven verblijf en groot doolhof. (uur rijden)
    2. Sarzay. Kasteel in de maak.. vraag de campingeigenaar naar het verhaal. 15 min rijden
    3. Lac du Jambon. Mooi strand is plage de Jambon. 45 min rijden
    4. Parc de Parelles. Lekker wandelen in mooi natuurpark. 10 min
    5. kano tocht vanuit Crossant.

• Nina, 20-09-2014

Bezoek de stad Bourges en de plaatselijke marktjes! En Lac du Eguzon (30/45 min).

• lent, 20-07-2014

Een uitstapje naar Limoges, met de mooie kathedraal, is de moeite waard!