Camping Ambiance

38 reviews over Camping Ambiance in het Nederlands

Heerlijk onthaasten

Merel
28-8-2019

Kleinschalige, maar ruim opgezette camping. Wij verbleven in een superluxe XXL safaritent.(nieuw dit seizoen) wat een ruimte! Kinderen spelen al snel met elkaar. Iedereen was Nederlands. Eigenaar Hans is vriendelijke man die voor je klaar staat. Voor pubers niet veel te doen (wij waren met 6 en 15 jarige), zeker omdat WiFi niet altijd optimaal werkt.😉 Rustige omgeving, auto wel echt nodig voor boodschappen ed. Mooie omgeving om te wandelen. Iedere ochtend komt de bakker vers brood verkopen op het terrein. Op maandag een kampvuur met worstjes, marshmallow en drankjes. Kids vinden dat super. Sanitair functioneert maar had iets ruimer gemogen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

K. Opoe
30-6-2019

Lekker rustige camping prima voorzieningen. s'Morgens lekker brood naar de camping gebracht door lokale bakker. Behulpzame eigenaar en prachtige ligging met mooie wandelroutes en veel leuke brocantes om af te struinen. En één keer in de week en gezellig kampvuur.

Kortom geweldige camping met leuke omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke, rustige en kindvriendelijke camping

Maaike
30-8-2017

Wij zijn 2 jaar achter elkaar naar deze kleinschalige en kindvriendelijke camping geweest (ongeveer 15 tenten, voornamelijk bezet door Nederlandse gezinnen). We hebben genoten van de ruimte, het uitzicht op het riviertje en de Limousin koeien, en de comfortabele Safaritent XL, een hele nette tent, voorzien van alle benodigdheden voor een gezin met twee jonge kinderen van 2 en 4 jaar. De tent heeft een groot vlonder waar je goed kunt zitten en spelen. We hadden uitzicht op het speeltuintje waar de kinderen heerlijk konden spelen met de andere kinderen, maar ook de trampolines, de schommels, het zwembadje en het kampvuur waren favoriet. Het sanitair is schoon, ruim en voldoende aanwezig. Nadeel van het zwembadje is dat het water nogal koud is, bij heel warm weer is dat niet zo'n probleem, maar voor jonge kinderen is het koude water niet heel lang uit te houden. Wifi en telefoonbereik is zeer beperkt en op gezette tijden aanwezig, voor ons niet zo'n probleem, maar wel iets om rekening mee te houden. Even bellen of online gaan is niet altijd mogelijk. In de omgeving van de camping is niet heel veel te beleven, je kunt een paar uitstapjes maken, maar de omliggende dorpjes doen nogal verlaten aan. Geen terrasjes en restaurantjes dus. In deze omgeving kom je echt tot rust! Tip bij slecht weer: het binnenzwembad van La Chatre (wél een strakke zwembroek verplicht voor de heren). Tip2: een keer pizza's en frietjes laten bezorgen op de camping, te regelen via de receptie, die komen ze warm en vers bij je tent afleveren! De Nederlandse eigenaar van de camping, Hans, is een vriendelijke en hulpvaardige man, die samen met zijn vrouw en goedlachse dochter al jaren deze fijne en sfeervolle camping runt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Overzichtelijke, ruime, rustige gezinscamping.

Fam. Muller
6-9-2016

De safaritent was zeer ruim, comfortabel en volledig ingericht. De plekken zijn enorm groot en vanaf elke plek heb je goed overzicht over de speelplekken.

Ondanks de frisse nachten hebben we het niet koud gehad dankzij de geweldig warme (dek-)bedden.

De kinderen (1 en ruim 2) hebben zich uitstekend vermaakt. De trampolines, schommel, glijbaan, zandbak, beek en zwembad waren meer dan genoeg vermaak.

Het sanitair is eenvoudig. We hebben nooit koude douches gehad of lang hoeven wachten. Ook de receptie/winkeltje is klein maar compleet. Zeer hulpvaardige eigenaar.

Het enige wat wij misten was een cafeetje op loopafstand. In de dichtstbijzijnde stadjes konden we ons overigens prima vermaken. Mogelijkheden genoeg voor boodschappen en hapje/drankje.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

saaie omgeving

verhaaren
16-8-2016

Kleine camping, bij klein riviertje, ver van veel voorzieningen vandaan. Dat was erg jammer. Voor kinderen fijne camping, met schommels, trampoline é.d. Franse bakker komt op de camping. Eigenaar in eerste instantie vooral met geld bezig, later ontdooide hij wat. Week was voldoende.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijke vakantie die aan al onze verwachting

Johan
8-8-2016

Het is er rustig. Het is er schoon en verzorgd. Schitterend uitzicht.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk tot rust gekomen

A. Meiners
5-8-2016

Schoon, goede bedden, kleinschalig, veel kinderen van 0-10, fijne ruimte om de tent, lekker weer, zeer rustige omgeving, niet toeristisch, uitstekende plek om uit te rusten, lekkere verse broodjes van de bakker elke ochtend, lekkere douches, dito wcpapier, aanspreekbare en behulpzame eigenaren. Een aangename camping, no-nonsense en van veel gemakken voorzien. O ja, ook met vaak haperende wifi. Sommige mensen mopperden erover, andere vonden het een weldaad. Wij hebben er genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemoedelijke sfeer

Steentje
1-9-2015

In de laatste week van augustus geweest met 2 jonge kinderen (2 en 4). Wij hebben verbleven in een safaritent xxl. Ruim met 2 slaapcabines en voldoende plek om te zitten/ spelen. In de tent is een keukentje aanwezig met 4-pits kookstel, koelkast/ vriezer (geen wastafel). Je dient gebruik te maken van een sanitairgebouw voor douce en toilet. Deze is schoon met warm water.

Het is een rustige camping met in de achtertuin koeien, sfeervol en landelijk. De kinderen hebben zich vermaakt met speelmateriaal op het terrein. Het zwembad is verhoogd waarbij je met een trapje naar boven moet. Het water is vrij diep voor kleine kinderen. We hebben ze wel goed in de gaten moeten houden. Een avond is er een kampvuur. Een gemoedelijke kleine camping met relaxte eigenaren. In de directe omgeving is niet veel te beleven maar met de auto kan je leuke uitstapjes maken. De kinderen vermaakte zich op de camping prima dus wij zijn weinig weg geweest. friet was lekker. Prima vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Ontspannen kleine camping

Desiree
23-8-2015

Een mooi gelegen camping met alleen huuraccommodatie. Wij verbleven in een chalet met eigen sanitair. Chalet was uitstekend. Goed ingericht en prima voor ons gezin. Een fijn overdekte veranda en naast het huis een grote ruimte om ook te zitten. Camping had leuke speelgelegenheden, de beek was leuk om in te spelen en een dam te maken. Het zwembad is verhoogd en diep voor kleine kinderen. Dat was jammer. Een pierenbadje was top geweest. De te bestellen pizza's en friet was heerlijk en de bakker had lekker brood. Op een site waren activiteiten te vinden per dag. Het meer met strandjes in Eguzon waren erg fijn, zeker met wat kleine kinderen. Wel een auto nodig voor het meer en boodschappen doen. Prima plek, een aanrader voor wie ook niet te ver wil rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Kids genieten dus ouders ook!

Patricia
13-8-2015

Bij aankomst bleek de camping kleiner dan gedacht maar daardoor niet minder leuk. Juist heel overzichtelijk en prettig om je kinderen (6 en 8 jaar) te kunnen zien als ze op de trampoline staan of gaan kijken bij hun nieuwe vriendjes die aan het vissen zijn in de beek. Wij verbleven in een houten chalet met de luxe van eigen (goed) sanitair maar dit neemt het leuke van het campingleven zeker niet weg. Het zwembad was weliswaar erg koud maar kinderen hebben daar (blijkbaar) minder last van. Iedere ochtend (muv maandag) was het feest als het bakkersbusje het terrein op kwam met verse croissants en stokbrood. Ambiance ligt in een mooi groen gebied, een beetje in 'the middle of nowhere' waar je wel echt een auto nodig hebt om iets te ondernemen of boodschappen te doen. Eigenaar Hans vertelt je graag over activiteiten in de buurt die bij jouw gezin passen. Aanraders zijn bijvoorbeeld Fort Sarzay, natuurpark des Parelles en het meer van Eguzon.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ambiance in Crozon-sur-Vauvre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ambiance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.