Crozon-sur-Vauvre

We hebben een aantal aanbieders voor Crozon-sur-Vauvre voor je op een rij gezet:

Reviews over Crozon-sur-Vauvre

Klein dorp middenin de campagne

BMD
    26-7-2015

Crozon-sur-Vauvre is een dorp met tegenwoordig nog 16 inwoners. Het is daardoor erg rustig. Er zijn geen faciliteiten. Alleen in het winkeltje van camping Ambiance kun je iets kopen. De omgeving is mooi landelijk en groen. Heerlijk rustig in de Franse Campagne!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk relaxet voor gezinnen met kleine kinderen

Lilian
    8-9-2013

Super bestemming voor mensen met kleine kinderen (tot 12 jaar) waar ze met alle gemak kunnen rondrennen en spelen. Door de kleine opzet is het heerlijk overzichtelijk en kun je de hele camping overzien. De bakker in de ochtend zorgt voor heerlijke pain de campagne! Ondanks dat je voor de meeste bezienswaardigheden iets verder moet rijden is er voldoende te zien in de omgeving. Wij vonden vooral Parc des Parelles een pachtig natuurpark met wandelingen vanaf 30 minuten. De wekelijkse kampvuuravond zorgt ervoor dat je iedereen goed leert kennen en is prima geregeld door Hans!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Pareltje

Rob de Leus
    22-8-2012

Wat een heerlijke plek! Een kleine camping met 15 vooropgezette tenten in alle categorieen. Volgens de filosofie van de Nederlandse eigenaren moet iedereen hier kunnen staan. En dat gebeurt van ook, van de bakker tot de rechter. Allen Nederlandse gezinnen met jonge kinderen.De kinderen hebben een enorme vrijheid op de overzichtelijke camping, er is geen mobiel bereik en slechts enkele uren per dag wifi. Alleen het zwembad is niet geniaal, verder echt een pareltje voor mensen die van simpel en rustig houden.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Fantastische plek!

robert-paul en silvia
    29-7-2012

Uitstekende bestemming voor rustzoekers, natuurliefhebbers. Je moet hier niet heen voor een heftig uitgaansleven. Qua culturele evenementen... er is een kunstenaarsdorpje in de buurt.. en verder ..geen idee

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Crozon-sur-Vauvre scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews