Sorteren

Reviews over Cravant les Côteaux

Prima chambre d'hote

Chris van Hout
    29-7-2012

Voor een tussenstop of voor een wat langer verblijf in de Bourgogne is dit een uitstekende locatie. Vooral omdat er er naast een ruime en nette kamer een gemeenschappelijke (samen met de andere kamer) ruimte is met keukenfaciliteiten die, net als de kamer zelf, met smaak is ingericht. Een wat langer verblijf is hierdoor mogelijk. Het geheel is in een gerestaureerde 'schuur', met eigen ingang en zitje, in de tuin naast het huis van de eigenaars.

Gastvrij en comfortabel!

N Spaargaren
    29-1-2009

Onlangs compleet gerestaureerde oude wijnboerderij met drie prachtige en uiterst comfortabele kamers en een warme ontvangst. Veel te zien en te doen in de omgeving. We komen zeker terug!

Echt een aanrader

Fam Hekman
    28-1-2009

Heerlijke "Chambres d'hotes" (overnachten bij particulieren) met ontzettend mooie kamers, sympathieke gastvrouw, in een prachtige omgeving. Echt een aanrader voor een paar dagen weg.